Hij moet nog even inzakken, maar zelfs dan heb ik wél last van twee drempels bij mij in de wijkCor schreef:maar je hebt geen last van drempels.Floor-is schreef:Heurlijk die wheel-gap niet?

Hij moet nog even inzakken, maar zelfs dan heb ik wél last van twee drempels bij mij in de wijkCor schreef:maar je hebt geen last van drempels.Floor-is schreef:Heurlijk die wheel-gap niet?
Ik wilde ze weer DS maken, maar ik vind het eigenlijk veel mooier dan verwacht. Bovendien heb ik een beetje te snel in een opwelling gehandeld vanmiddag en een nieuw dashboard gekocht én de KW V1's van SébastienBonny gereserveerd..Ivo schreef:Mooie mod!Laat je de wielbogen zwart of worden ze weer DS?
Die twee waar ik het over had, moeten we nu al schuin nemen. De schroefset die ik heb gekocht is dan ook pas interessant vanaf het moment dat we verhuisd zijn.. Hij zal dus eerst een flinke tijd in de berging doorbrengenCor schreef:hahahaha jij ook al ,bij mij ligt de wijk vol met die obstakels.Floor-is schreef:
Hij moet nog even inzakken, maar zelfs dan heb ik wél last van twee drempels bij mij in de wijk
daarom gaat die van mij ook niet omlaag.
kan er nu moeiteloos overheen.
Haha, lekker bezig dus!Floor-is schreef:Ik wilde ze weer DS maken, maar ik vind het eigenlijk veel mooier dan verwacht. Bovendien heb ik een beetje te snel in een opwelling gehandeld vanmiddag en een nieuw dashboard gekocht én de KW V1's van SébastienBonny gereserveerd..Ivo schreef:Mooie mod!Laat je de wielbogen zwart of worden ze weer DS?
Nu moet ik nog even een bumperdeel scoren en wellicht de sideskirts vervangen. (Oh en de sidemarkers achter van licht voorzien, had ik geen zin in in de regen)
Vind ik ook, maar mijn bankrekening vind het toch minder leuk dat er telkens weer geld lijkt te verdwijnenIvo schreef:Haha, lekker bezig dus!Floor-is schreef:Ik wilde ze weer DS maken, maar ik vind het eigenlijk veel mooier dan verwacht. Bovendien heb ik een beetje te snel in een opwelling gehandeld vanmiddag en een nieuw dashboard gekocht én de KW V1's van SébastienBonny gereserveerd..Ivo schreef:Mooie mod!Laat je de wielbogen zwart of worden ze weer DS?
Nu moet ik nog even een bumperdeel scoren en wellicht de sideskirts vervangen. (Oh en de sidemarkers achter van licht voorzien, had ik geen zin in in de regen)
![]()
Maar ik vind de zwarte wielbogen ook altijd een mooi kenmerk van een MINI (al stond DS bij jou ook prima). Ik ben wel met je eens dat je het dan eigenlijk rondom zwart moet hebben, dus inclusief skirts en bumperdelen.
Heb jij het gele lensje er ook uitgelaten?Floor-is schreef:Allright, ik heb de achterlichtjes van een Coenmod voorzien. Hier een paar plaatjes van de iPhone:
Onze sponsors