Coen's Hot Choco part II
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Bewust gekozen voor een cooper en niet voor een S.
Simpel weg.. ik vertrouw de s voor geen meter..
Als ik een S zou hebben zou het ook dezelfde kant op gaan als voorgaande keren en dat wil ik niet... + zou ik hem willen gaan tunen en wil je dat veilig doen.. dan moet je zo ver gaan.. en die investering heb ik geen zin in
Nu is het dus gewoon zaak dat ik een lage, mooi cleane en brede Cooper clubman heb.
Hij zal dus 100% verschillen van die bijv. Ragnar.. dies totally into racing en dat is met HC dus echt NIET het idee.. stance/low/slow/clean is het idee..
wat custom shit enz.. dus heel anders... meer richting wat ik al had maar dan verder..
daarom de goede opmerking van Geo.. HC part II
@all. thanks iig voor de leuke woorden... heb er zelf ook mega zin in weer
@frankie.. full hc idd
Simpel weg.. ik vertrouw de s voor geen meter..
Als ik een S zou hebben zou het ook dezelfde kant op gaan als voorgaande keren en dat wil ik niet... + zou ik hem willen gaan tunen en wil je dat veilig doen.. dan moet je zo ver gaan.. en die investering heb ik geen zin in

Nu is het dus gewoon zaak dat ik een lage, mooi cleane en brede Cooper clubman heb.
Hij zal dus 100% verschillen van die bijv. Ragnar.. dies totally into racing en dat is met HC dus echt NIET het idee.. stance/low/slow/clean is het idee..
wat custom shit enz.. dus heel anders... meer richting wat ik al had maar dan verder..
daarom de goede opmerking van Geo.. HC part II

@all. thanks iig voor de leuke woorden... heb er zelf ook mega zin in weer

@frankie.. full hc idd

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had al lang door dat het een verdere voortzetting of betere versie ging worden van de vorige HC. Je was er nog niet klaar mee, maar het kriebelde.
Nu heb je de Miata om es gek mee te doen en daar amuseer je je ook mee en is iets volledig anders dan de MINI.
Ben er zeker van dat dit een van de weinige sequels wordt die beter is dan de eerste
Nu heb je de Miata om es gek mee te doen en daar amuseer je je ook mee en is iets volledig anders dan de MINI.
Ben er zeker van dat dit een van de weinige sequels wordt die beter is dan de eerste

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Idd wat Sven zegt, voor die van Damaris mag je ook wel wat foto's posten!
of een heel topic voor openen
die mag er namelijk echt wel wezen!!
of een heel topic voor openen

die mag er namelijk echt wel wezen!!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Thanks guys..
europese versie van rally...? nope.. gewoon lekker mijn eigen projectje
Auto van Damaris blijft redelijk standaard.. s bumper erop + verlaging en mss harten van de wielen in astro-black na de winter..
De auto is vanmorgen bij rdw geweest en BPM mail zou onderweg moeten zijn.. zodra kenteken er is gaat ie naar erp om te spuiten
Cheers
europese versie van rally...? nope.. gewoon lekker mijn eigen projectje

Auto van Damaris blijft redelijk standaard.. s bumper erop + verlaging en mss harten van de wielen in astro-black na de winter..
De auto is vanmorgen bij rdw geweest en BPM mail zou onderweg moeten zijn.. zodra kenteken er is gaat ie naar erp om te spuiten

Cheers
Onze sponsors