Sidemarkers kun je zo aansluiten, hooguit een setje fittingjes, lampjes en draadjes kopen, maar die kosten de wereld niet

Die sidemarkers heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan. Was echt een eitje om er op te zettenSven schreef:Dikke bak!![]()
![]()
Sidemarkers kun je zo aansluiten, hooguit een setje fittingjes, lampjes en draadjes kopen, maar die kosten de wereld niet
Ik he. Ook een klapscherm en geen dashboardkastje en bij mij past,alles.is gewoon een kwestie van netjes en veel geduld kabelaansluitingen verlengen en netjes weg werken..JoostB schreef:Thx bezwi!
Ik heb de lampen toch geprobeerd op de Mini maar er inderdaad ook net zo snel er weer af gehaald!
Ik heb ook de Pioneer Avic-X3 met klapscherm ingebouwd, maar waar laat ik al die kastjes die er achter zitten op een nette manier? Ik heb ze nu slordig in het berg vakje gelegd (waar normaal handschoenen kastje zit) maar ik heb er geen klepje voor zitten.
Dit is natuurlijk een grote troep, maar hoe werk ik dit "netjes" weg zonder enige ruimte achter het dashboard?
Nope geen fotos maar ik heb,de bleuthoot ook etc etc en ik he. Ook nog eens een interface erachter dus móet passenJoostB schreef:Het scherm etc past er netjes in. Maar de Pioneer heeft er een extra kastje bij waar je de antenne en andere kabeltjes op aansluit. Ook heb ik een apart Bluetooth kastje. Dit gaat echt niet achter de radio in het dashboard passen![]()
Ik moet het daarom wel in het dashboard kastje leggen. Helaas.. Heb je anders foto's Franklyn?
Onze sponsors