Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nohhhhh you're joking???
Tijntjuh schreef:Wat is nou het eerste waar iedereen altijd over begint?

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

en nu toch al aan het orienteren, dat vind ik een grote stap voorwaarts
vandaar mijn verbazing
ik meen me te herinneren dat je een maand geleden nog zei: Ja dat komt over een jaar of 2 wel ofzo, ga niet in Peter-Tempo modden....Tijntjuh schreef:mini cabrio schreef:Tijntjuh schreef:Wat is nou het eerste waar iedereen altijd over begint?Nohhhhh you're joking???
![]()
![]()
![]()
Wat is ur dan??

en nu toch al aan het orienteren, dat vind ik een grote stap voorwaarts

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
geluk bij een ongeluk ofzo zullen we het maar noemen dan
haha
Ik zou ook eens wat druk gaan zetten achter dat gedonder met verzekeren, word tijd dat je mini een kleine cosmetische verbetering ondergaat

Ik zou ook eens wat druk gaan zetten achter dat gedonder met verzekeren, word tijd dat je mini een kleine cosmetische verbetering ondergaat

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Whahahaha, die ingreep gaat in september of oktober gebeuren!
Hopelijk in september al, maar das nog ff de vraag of dan de centjuhs binnen zijn
Kan moeilijk tegen Roy (spenki) zeggen; Doe maar alvast, geld krijg je later
En jah, ik zie het idd maar als een geluk bij een ongeluk.. Al was het wel ff schrikken natuurlijk
Hopelijk in september al, maar das nog ff de vraag of dan de centjuhs binnen zijn

Kan moeilijk tegen Roy (spenki) zeggen; Doe maar alvast, geld krijg je later

En jah, ik zie het idd maar als een geluk bij een ongeluk.. Al was het wel ff schrikken natuurlijk

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als je toch een rijke Puss bent, wil geen dikke GP's onder je ride? Maak ik een extra leuke prijs voor je..ik heb nieuwe wieltjes gezien 

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
je kan het wel tegen roy zeggen, maar de vraag is of ie erin trapt

Ik zou inderdaad ook eens kijken naar het special price for you aanbod van Peter....
ik kan helaas alleen niet fotosjoppen
Tijntjuh schreef:Whahahaha, die ingreep gaat in september of oktober gebeuren!
Hopelijk in september al, maar das nog ff de vraag of dan de centjuhs binnen zijn![]()
Kan moeilijk tegen Roy (spenki) zeggen; Doe maar alvast, geld krijg je later![]()

Ik zou inderdaad ook eens kijken naar het special price for you aanbod van Peter....

Onze sponsors