PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja ik had het ook erg naar mijn zin vanmiddag met
. ben wel n uur aan het experimenteren geweest met mn camera, totdat de accu mede gevolg door de kou leeg was.
Wat betreft driving lights en strepen. Ik denk dat ie wat mij betreft zo wel af is. Anders vind ik hem te druk worden. Ik twijfel alleen nog over de binnenspiegelkap in union jack. Overigens. Heeft iemand die grote bak voor in de kofferbakl van plastic met een deksel. Lijkt me handig. Iemand ervaring daarmee.
Gr,
PP (die erg
is met zn wieltjes)

Wat betreft driving lights en strepen. Ik denk dat ie wat mij betreft zo wel af is. Anders vind ik hem te druk worden. Ik twijfel alleen nog over de binnenspiegelkap in union jack. Overigens. Heeft iemand die grote bak voor in de kofferbakl van plastic met een deksel. Lijkt me handig. Iemand ervaring daarmee.
Gr,
PP (die erg

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind het helemaal niks...
Nu heb ik ook een aardig wat andere smaak qua velgen dus dat maakt niets uit.
succes verder!
iDD

Nu heb ik ook een aardig wat andere smaak qua velgen dus dat maakt niets uit.
succes verder!
iDD
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank voor jullie leuke reacties
. Ik moest er heel heel even aan wennen, maar nu ben ik er echt super super tevreden mee!!! Echt een stoer bommetje geworden nu
.
@idd, Het is toch juist leuk dat iedereeen een andere smaak heeft. Anders reden we allemaal met dezelfde mini rond. Dan hoefde mini ook geen 1000000 verschillende samenstellingen aan te bieden
. Wel ben ik benieuwd wat jouw keuze geweest was?
Gr,
PP
ps Weet iemand iets van de plastic bak voor achterin met deksel. handig of juist niet. Ik overweeg m, omdat ik me irriteer aan de losse spullenachterin. T moet strak zijn namelijk. Gr, PP Anders ga ik m straks ff bestellen
.

@idd, Het is toch juist leuk dat iedereeen een andere smaak heeft. Anders reden we allemaal met dezelfde mini rond. Dan hoefde mini ook geen 1000000 verschillende samenstellingen aan te bieden

Gr,
PP
ps Weet iemand iets van de plastic bak voor achterin met deksel. handig of juist niet. Ik overweeg m, omdat ik me irriteer aan de losse spullenachterin. T moet strak zijn namelijk. Gr, PP Anders ga ik m straks ff bestellen

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

these bad boys are on my list.
iDD
Gelukkig wel ja! Daarom ook blij dat iedereen een andere smaak heeft. Ik ben op dit moment op zoek naar een europese importeur van Sport Max wheels. Nog niet gevondenPPCS schreef:@idd, Het is toch juist leuk dat iedereeen een andere smaak heeft. Anders reden we allemaal met dezelfde mini rond. Dan hoefde mini ook geen 1000000 verschillende samenstellingen aan te bieden. Wel ben ik benieuwd wat jouw keuze geweest was?

these bad boys are on my list.
iDD
Onze sponsors