speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Daiel is ook een beetje een wijf, alleen heeft hij net z'n nichtenvelgen alweer weggedaan...Tijntjuh schreef: En shoppen?
Echt een vrouwen ding volgens mij
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi detail zo Daiel!!

blijft inderdaad een heerlijke bak om te zien, en damn wat staat ie er lekker bij te shinen

tot nog toe vind ik je velgen met dat (nichterige) PW lipje echt het vetst staan bij jou wagen
misschien dat dat weer veranderd als je nieuwe velgen er onder zitten, en je nieuwe striping geplakt is 
blijft inderdaad een heerlijke bak om te zien, en damn wat staat ie er lekker bij te shinen
tot nog toe vind ik je velgen met dat (nichterige) PW lipje echt het vetst staan bij jou wagen
- reneenjoyce
- Enthousiast

Bericht
Deze bak vind ik zo vet !!
Maar moet gezegd , de velgen met de witte rand blijft het mooiste.
Ben benieuwd of je ze kunt overtreffen.
Greets René
Maar moet gezegd , de velgen met de witte rand blijft het mooiste.
Ben benieuwd of je ze kunt overtreffen.
Greets René
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
........ Blijft een dikke MINI dit
Gaat je niet lukken hoorspeedy schreef:Overtreffen hoeft niet eens maar even dik ! Dan ben ik zeer tevreden
- speedy
- NMC Legend

Bericht
de baracuda spaken komen iets minder sierlijk naar buiten en oogt iets ruiger kwa vorm vind ik .
Ik heb het idee dat de baracuda spaken ook minder uitsteken omdat ze wat minder concave willen laten zien .
Vind concave in een velg heel erg mooi maar dan wel een 9 J en liever niet dat de spaken buiten het wiel steken

tenzo (bedankt scooby
)

Ik heb het idee dat de baracuda spaken ook minder uitsteken omdat ze wat minder concave willen laten zien .
Vind concave in een velg heel erg mooi maar dan wel een 9 J en liever niet dat de spaken buiten het wiel steken

tenzo (bedankt scooby
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors