Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ollie
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, zo'n 30mm lager en idd flink hard. KW V1 is op de snelweg een stuk comfortabeler (maar alsnog flink stug natuurlijk)... 
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik kwam op een spatbord-grond-afstand van 60cm, wat standaard zo'n 63cm zou moeten zijn. Zou kunnen dat hier alsnog andere veren op zaten, maar dat was bij demontage niet meer af te lezen...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
^^ dat klopt natuurlijk niet, op p7 oid staat dat ik op 63cm kwam, standaard zou dus 66cm moeten zijn voor een One/Cooper...
Inmiddels is het natuurlijk wat minder, de voorkant:

En de achterkant (foto is van iets hoger standpunt genomen, is 59cm):

Vorige week ook 4 nieuwe banden laten monteren, Falken FK-452, in 205/40-17. Alle schraapgeluiden zijn nu verdwenen, ook bij grote hobbels of zeer snelle bochten... tellerafwijking is marginaal vergeleken met de oude banden:

Ook even een nieuwe plaat voor de achterkant laten maken (oude zaten 2 schroefgaten in) en gemonteerd met de club-kentekenplaathouder:

Tevens nog een unieke poging gedaan om zelf de auto te wassen, maar daar kan ik dus geen zak van
:

En nog zomaar een bonusfoto incl. m'n vriendin die te lui was om uit te stappen:

Inmiddels is het natuurlijk wat minder, de voorkant:

En de achterkant (foto is van iets hoger standpunt genomen, is 59cm):

Vorige week ook 4 nieuwe banden laten monteren, Falken FK-452, in 205/40-17. Alle schraapgeluiden zijn nu verdwenen, ook bij grote hobbels of zeer snelle bochten... tellerafwijking is marginaal vergeleken met de oude banden:

Ook even een nieuwe plaat voor de achterkant laten maken (oude zaten 2 schroefgaten in) en gemonteerd met de club-kentekenplaathouder:

Tevens nog een unieke poging gedaan om zelf de auto te wassen, maar daar kan ik dus geen zak van

En nog zomaar een bonusfoto incl. m'n vriendin die te lui was om uit te stappen:

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Wat vind je van de Falken?
En dat wassen valt toch wel mee, vuiler gaat ie niet worden.
Heb je film over de bandentest gezien.
En dat wassen valt toch wel mee, vuiler gaat ie niet worden.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Ivo
- Volledig MINI minded!

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
, volgens mij mede daarom vrij gevoelig voor aquaplaning. Tevens zat er rechts achter een prop in de band, en bij demontage bleek de wang van binnen helemaal kapot te zijn. Had iemand ooit mee doorgereden toen ie lek was...
Ik ging altijd naar een wasstraat met viltlappen hier in de buurt, voor €12 oid een prima schone auto, maar ik vrees dattie daar nu te laag voor ligt. Binnenkort voor de zekerheid toch maar ff informeren daar als het rustig is, want dit lijkt nergens op.
Thanks, was wel interessant om dat zelf van dichtbij te zien. Met de Falken's nu zo'n 100km rustig gereden, nog niet echt de sporen gegeven. Onderstuur op een snel genomen rotonde leek wat minder, maar het ging me met name om de veiligheid: de linker voorband zat verkeerd omthe blue lobster schreef:Heb je film over de bandentest gezien.![]()
Die foto van de kentekenplaathouder, dat was zo'n 20km na het wassen... zonder regen etc...the blue lobster schreef:En dat wassen valt toch wel mee, vuiler gaat ie niet worden.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nee, we zaten in Scheveningen en gingen naar Rotterdam, ff gestopt om Panorama Mesdag te bekijken... 
Onze sponsors