Ralph-Cooper: R56 S --> pg11: JCW lijsten & scoop
- maus105
- Bonkey
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ja voor de looks is het super, maar door veercomfort/laadvermogen en drempels heb ik twijfels 

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat wil ik zeker een keer doen, ben vooral benieuwd naar het verschil tussen veren of complete schroefset.
P5ycH0 schreef:Moet je niet doen.... (in dubio zijn bedoel ikRalph-cooper schreef:Ben nogal in dubio over wel/niet verlagen...).
Gewoon verlagen.
En als je twijfels hebt over comfort e.d. kun je altijd even met iemand meekarren om te voelen !!

Dat wil ik zeker een keer doen, ben vooral benieuwd naar het verschil tussen veren of complete schroefset.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vond het echt niet prettig rijden met mijn s op het oem sport onderstel... Voelt erg nerveus aan en voelde me nooit echt op mijn gemak. Je moet constant gefocused zijn, stuur met beide handen vasthouden... Sedert ik em verlaagd heb rijdt ie echt stukken beter! Veel betere baanligging, kan beter omweg met wegdekken in slechte staat, veercomfort is er weinig op achteruit gegaan. Enige nadeel vind ik dat het soms wat stuiterig aanvoelt op nieuwe wegen die slecht gegoten zijn... Maar al bij al vind ik em veel beter rijden, zou zeker niet terug willen naar standaard!
- ieniemini
- Enthousiast
Bericht
ik moet mijn cabbie dus echt verlagen. Wat voor veren heb jij of adviseer je?
@Fred: je verwoord precies wat ik ook in mijn cabrio met standaard onderstel ervaar. Zeker nu met het slechte weer heb ik echt het gevoel het stuur goed vast te moeten houden. In mijn vorige r53(?) met sportonderstel, had ik dat niet en leek dus 'beter' op de weg te liggen.Fred schreef:Ik vond het echt niet prettig rijden met mijn s op het oem sport onderstel... Voelt erg nerveus aan en voelde me nooit echt op mijn gemak. Je moet constant gefocused zijn, stuur met beide handen vasthouden... Sedert ik em verlaagd heb rijdt ie echt stukken beter! Veel betere baanligging, kan beter omweg met wegdekken in slechte staat, veercomfort is er weinig op achteruit gegaan. Enige nadeel vind ik dat het soms wat stuiterig aanvoelt op nieuwe wegen die slecht gegoten zijn... Maar al bij al vind ik em veel beter rijden, zou zeker niet terug willen naar standaard!
ik moet mijn cabbie dus echt verlagen. Wat voor veren heb jij of adviseer je?
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds
E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb kw v1, check ff mijn topic, dan zie je direct hoe het staat met jouw velgen icm 15 mm spacers en een kleine 6 cm verlaging
. H&R veren zijn ook goed, maar vaste veren rijden een stuk harder dan een schroefset. Zit wel een groot verschil in qua prijs.
Cobra schroefset is ook het vernoemen waard, goeie kwaliteit, goeie prijs en te bestellen via onze eigen verlagingsdeskundige, namelijk coendek

Cobra schroefset is ook het vernoemen waard, goeie kwaliteit, goeie prijs en te bestellen via onze eigen verlagingsdeskundige, namelijk coendek

Onze sponsors