Het blijft met deze temperaturen en "Nederlandse snelheden" heus wel heel Peter. Maar als je het toch beide gaat doen, zou ik met oliekoeler beginnen. Onder het motto: better safe than sorry
Martin van rarerims (.nl) heeft echt zn best weer gedaan en heeft de wielen snel geleverd....
Leuke attentie bij de wielen gekregen (Rota T-shirt) en altijd binnen half uurtje reactie op mn mail...echt een aanrader dus!
Heb bijna alle keuze's op gebied van Rota met hem besproken en zijn geduld is groot...
Ik heb een afspraak kunnen maken voor as zaterdag om 9:00 om de banden te laten wisselen en de wielen te laten monteren...helaas niet op FS te bewonderen dus, maar mss zondag (als ik los mag van de baas )
Can't wait!
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Na toevoeging van de Rota's, de BMC CAI en sinds gisteren ook de GP IC van Koen, maar even het lijstje met mods die ik niet zou doen weer up to date gebracht
- Beek Software (terug na garantie periode)
- 18" GP imi velgen
- 17" Rota Blitz (7,5x17 ET35)
- 17" Bellini Bella Black Chrome reserve velgen
- JCW Alcantara stuur
- JCW R56 BBK
- JCW Sparco's (Alcantara)
- JCW R56 shiftlight
- Eibach coilovers
- PlayMINI catback
- ScangaugeII
- BMC DCA CAI
- GP Intercooler
- Orciari air intakes gele roosters
- zwarte S scuttles met gele S
- PW Koplampringen
- zwarte deurhendel covers
- SpeedyMod zwarte kenteken sticker
- NewMINIclub raam sticker
- Lamin X voor Koplampen, mistpitten en knipperlichten
- Gravenspeed antenne
- R-dash LED kentekenverlichting
- Spacers 4 x 5 mm
- Gele mistlampen, dagrij lampjes en Chrome knippers
- Zwarte bumper inserts voor
- 3000K xenon (geel)weer terug naar oem totdat ik goede kwaliteit 3000k gevonden heb
- Halo sidemarkerscanceled ivm geheel gele verlichting