Hallo,
Afgelopen woensdag heb ik voor mijn vrouw een Mini Cooper gekocht. Leuke auto, alles doet het behalve de boordcomputer. Op de richtingaanwijzer zit een knopje aan de bovenzijde waarmee je de boordcomputer zou moeten kunnen instellen.
Echter als ik erop druk, zie ik niks in het display verschijnen. Op de toerenteller wordt de buitentemperatuur aangegeven en op de kilometerteller het aantal gereden kilometers, dagstand en service interval.
Nu is mijn vraag of dit vaker voorkomt en hoe ik dit (het liefst zelf) kan oplossen?
Alvast dank.
Paul
Boordcomputer Mini Cooper R50 2001 Pepper uitvoering
- mini013
- Nieuw Lid
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
als je op het knopje bovenop de richtingaanwijzer druk,activeer je inderdaad de boordcomputer dwz. buitentemp,actieradius,gem.verbruik per 100/km,gem. snelheid.
mocht dit niet werken. stappenplan, zekering checken,resetten(dealer),en in het ergste geval vervangen
succes
mocht dit niet werken. stappenplan, zekering checken,resetten(dealer),en in het ergste geval vervangen

succes

- mini013
- Nieuw Lid
Bericht
Okay, van alle zekeringen die erin zitten, welke afbeelding staat voor boordcomputer?
zmorf schreef:als je op het knopje bovenop de richtingaanwijzer druk,activeer je inderdaad de boordcomputer dwz. buitentemp,actieradius,gem.verbruik per 100/km,gem. snelheid.
mocht dit niet werken. stappenplan, zekering checken,resetten(dealer),en in het ergste geval vervangen![]()
succes
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik denk dat dat knopje op je richtingaanwijzer-hendel kapot is?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors