Vraag het Beek
- Cor
- Be Mini
Bericht
koud kan altijd.
warm na een paar minuten,zodat de olie in het blok ,terug kan lopen in het carter.
als de wagen maar recht en horizontaal staat.
maakt niet uit,Sven schreef:Simpele vraag kan ik hier ook wel stellen...
Ik lees veel verschillende verhalen, maar wanneer kun je nu het beste olie peilen??
Hoe doen de heren van Beek dat? Of adviseren ze het?
koud kan altijd.
warm na een paar minuten,zodat de olie in het blok ,terug kan lopen in het carter.
als de wagen maar recht en horizontaal staat.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op een koude motor en na een nachtje staan op een vlakke plek heeft de olie de tijd om volledig terug te zakken naar het carter.
Zo zal je dus 'maximaal' oliepeil kunnen peilen.
Iets zegt me dat je peil wel nooit onder het minimum moet komen, ook niet bij een warme motor
Zo zal je dus 'maximaal' oliepeil kunnen peilen.
Iets zegt me dat je peil wel nooit onder het minimum moet komen, ook niet bij een warme motor

- vanadium
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb deze kit, 03AL John Cooper Works Kit, de rode remmen met opdruk. Ik rijd vrij relaxed dus geen overdreven sportief gebruik. Ik ga niet voor lowbudget maar wil ook geen hoofdprijs uitgeven, liever remstof dan piepen.stefan740 schreef:Waar gebruik je je works voor? Straatgebruik, sportief straatgebruik, circuit?
Maakt het uit als je remblokken veel remstof geven of af en toe piepen?
Wil je veel bite of juist dat de blokken lang meegaan?
Budget belangrijk?
Heb je ook Works remmen, rood met opdruk, of 'alleen' de Works motortuning?
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb Klaas vanmiddag gesproken, maar nog steeds is er niemand met een SD langs geweest. Hij verwacht er overigens wel heel wat van, wil niet echt zeggen hoe en wat helaas. Als ik het zo inschat moet de 184pk (zoals hij in de 120d/320d is) minimaal haalbaar zijn.GeoBem007 schreef:Hebben ze bij Beek al nu een Cooper SD gehad?
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Full Throttle
- Enthousiast
Bericht
Ik was naar de grafiek van de softwaretuning op de website van BAR aan het kijken en daar staat dat het standaard max. koppel op 269 werd gemeten. Is het normaal dat het standaard koppel zo hoog uitkomt? Ik zie ook dat er staat dat het een countryman is, die werd gemeten. Misschien is dit het verschil?
Onze sponsors