Heul vet!
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien...
Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gefeliciteerd Greg, wordt een hele dikke!
Maar zie ik nou goed dat je English Oak dashpanelen neemt?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Chroom lines?
Haha... nouja, daarom heb ik de laatste pagina niet toegevoegdGreyCooperS schreef:Sweet!!![]()
Wordt een dikke fiets dik! Zonde van de M, maar dit is erg gaaf...en welcome back![]()
Heb tevens even het contract uitgeprint en mn eigen naam er even opgezet, dus ik kom van de week ook even langs

Euhm...Ivo schreef:Wow, zijn er ook opties en accessoires die je niet hebt aangekruist?![]()

Haha ik ga inderdaad eens kijken of dat kan passen op de SD, goed gezien van je!Fred schreef:Congratz man, ben erg benieuwd! Nu weet ik ineens waar dat setje uitlaatsierstukken voor moet dienen

Lol... ja ik wil piano black en dacht, mss kan ik ooit iemand gelukkig maken met wat Oak uit een Coupé, deze worden toch vervangen door Carbon idd...mushrop schreef:gefeliciteerd Greg, wordt een hele dikke!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb alleen nog een paar 'twijfels', eentje meerbepaald...
dat zijn de velgen... Wat ga ik er in de zomer onder leggen?
De R113 zijn zeer mooi met de rode bies... zeker onder een matte auto...
Anders blijf ik de oude R109 mooi vinden... grijs, of laten spuiten als dat kan... Maar wat doe je dan met de bouten??!
Ik ben natuurlijk ook wel wat van plan met de buitenkleur van de auto...
Ofwel maak ik hem matzwart met een blinkend dak en een matte/blinkende striping erover heen met rood contrast biesje...
Ofwel gaat hij Frozen Grey worden met een (mat)zwart dak icm met striping met rode bies...
Kan het me alleen niet zo goed voorstellen hahaha...
Laat de ideeen maar komen!!
dat zijn de velgen... Wat ga ik er in de zomer onder leggen?

De R113 zijn zeer mooi met de rode bies... zeker onder een matte auto...
Anders blijf ik de oude R109 mooi vinden... grijs, of laten spuiten als dat kan... Maar wat doe je dan met de bouten??!
Ik ben natuurlijk ook wel wat van plan met de buitenkleur van de auto...
Ofwel maak ik hem matzwart met een blinkend dak en een matte/blinkende striping erover heen met rood contrast biesje...
Ofwel gaat hij Frozen Grey worden met een (mat)zwart dak icm met striping met rode bies...
Kan het me alleen niet zo goed voorstellen hahaha...

Laat de ideeen maar komen!!

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Man, wat je ook doet.. Het blijft een mooie auto ze! Congrats!
En ik vind kleine rode accenten op een zwarte MINI echt super
Dus hou die 113 maar, en doe een matzwarte buitenkant met glimmende zwarte striping met rood biesje rond, en op het dak het omgekeerd 
Nog een maandje wachten en je ziet alles voor je
Nog succes met de verkoop van de M3
En ik vind kleine rode accenten op een zwarte MINI echt super

Nog een maandje wachten en je ziet alles voor je

Nog succes met de verkoop van de M3

York - Power :: De Rode Raket

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thx guys!
HIER een voorbeeld van hoe ik hem zou laten wrappen...
Dat is hetzelfde bedrijf waar ik destijds mijn 325 heb laten doen
Alleen vind ik helemaal zwart wel een tikkeltje te braaf dus vandaar de rode accenten...
Belangrijk is dat niets nog chroom blijft! Ook de ringen binnen in het interieur gaan mee zwart of mss wel rood...

Alternatief is deze kleur... maar dan ook met een zwart dak ofzo... Alleen weet ik niet of daar nog extra striping niet teveel wordt...

HIER een voorbeeld van hoe ik hem zou laten wrappen...
Dat is hetzelfde bedrijf waar ik destijds mijn 325 heb laten doen

Alleen vind ik helemaal zwart wel een tikkeltje te braaf dus vandaar de rode accenten...
Belangrijk is dat niets nog chroom blijft! Ook de ringen binnen in het interieur gaan mee zwart of mss wel rood...

Alternatief is deze kleur... maar dan ook met een zwart dak ofzo... Alleen weet ik niet of daar nog extra striping niet teveel wordt...

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dikke shit!!
mooie vervanger, maar echt jammer dat de M weer weggaat...
mooie vervanger, maar echt jammer dat de M weer weggaat...
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors