Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet nog steeds niet wat ik wil, maar nieuwe banden vond ik nu iig wel nodig...
Binnenkort eerst maar eens op zoek naar 15" of 16" om winterbanden op te leggen.

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar nu je ook het onderstel hebt aangepast gaat dat niet meer op.... Gewoon deze wielen houdenMartijnGizmo schreef:Eerste mod: op zoek naar een setje van deze wielen:
Dit zijn voor mij dé Mini-velgen, en BMW heeft ook het hele onderstel voor 15" bedacht, dus dat wil ik graag op die manier ervaren voordat ik zelf aan het modden sla. Bovendien krijgt een Cooper op deze wielen 5 sterren van mijn lijfblad EVO...![]()

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh, dat idee had ik een tijdje terug al laten varen...
16" BBS RS vind ik ook wel erg fraai, van het voorjaar maar eens goed over nadenken.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Geen idee...maar ik had sportplus onder mn huidige S en dat was echt teveel van het goede... 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sluit ook bij mijn ervaringen aan dat een nogmaals ruim 4cm lagere KW V1 set minder stuitert...
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zelf kuisen is gemakkelijk hoor.
Goede washandschoen, goede waswaxshampoo, goede droogdoek en je bent al gesteld.
Met de hoge drukreinig afspuiten, een emmertje vullen met de shampoo en een emmertje met koud water en goan.
Op een uurtje ben ik klaar met de hele auto te wassen, drogen én mijn velgen (die nemen 30min in beslag)..
En je bent goedkoper af dan telkens naar een wasstraat te moeten
Goede washandschoen, goede waswaxshampoo, goede droogdoek en je bent al gesteld.
Met de hoge drukreinig afspuiten, een emmertje vullen met de shampoo en een emmertje met koud water en goan.
Op een uurtje ben ik klaar met de hele auto te wassen, drogen én mijn velgen (die nemen 30min in beslag)..
En je bent goedkoper af dan telkens naar een wasstraat te moeten

Onze sponsors