MINI Trein
- works915
- Mod virus alert!
Bericht
MINI Trein
Gisteren op het KLM Open was de MINI Trein aanwezig dankzij hoofdsponser BMW. Bezoekers werden vanaf het treinstation in stijl met de MINI Trein naar het evenement gebracht. Echter in de middag heeft de lokale politie roet in het eten gegooid door deze service te blokkeren en moest de MINI trein hun service staken.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zag ze inderdaad voorbij komen, leuk als die verschillende types in de kleuren van de NS en de teksten waren ook geweldig op de MINI's.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de trein gisteren ook zien staan bij het Media park in hilversum (voor de deur van Museum Beeld en Geluid) Was daar een introductie van de nieuwe 1 serie ofzo 
Maar het treintje zag er inderdaad gaaf uit

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Even een foto voor de mensen die het treintje nog nooit gezien hebben
Dit zijn foto's die wij in april hebben gemaakt bij Bert Story

Kees

Dit zijn foto's die wij in april hebben gemaakt bij Bert Story

Kees

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rij ik elke ochtend om 6u30 langs. BMW zal wel een dealtje hebben gesloten om daar zo'n flinke 'tent' neer te knallen.
Vraag me af of het alleen tijdens de 'KLM Open' is of dat het een langere aktie is ......
Klopt. Staat een hele stand voor de nwe 1.mini cabrio schreef:Ik heb de trein gisteren ook zien staan bij het Media park in hilversum (voor de deur van Museum Beeld en Geluid) Was daar een introductie van de nieuwe 1 serie ofzo
Rij ik elke ochtend om 6u30 langs. BMW zal wel een dealtje hebben gesloten om daar zo'n flinke 'tent' neer te knallen.
Vraag me af of het alleen tijdens de 'KLM Open' is of dat het een langere aktie is ......
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht

[img]ht

[img]ht
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors