airbag/kabel/works kapje zal wel snel binnen zijn vermoed ik, maar monteren zal zaterdag dan nog niet gaan lukken.. zolang het de week erop maar lukt!
Shag's Pure Silver R53
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
denk de mf spokes van newministuff hoogstwaarschijnlijk niet, al had ik de puddle lights echt binnen een week in huis
airbag/kabel/works kapje zal wel snel binnen zijn vermoed ik, maar monteren zal zaterdag dan nog niet gaan lukken.. zolang het de week erop maar lukt!
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Works stoelen is volgens mij het enige JCW item wat ik (op de matten na maar die vind ik niet zo mooi) mis in m'n interieur..
Na het stuurmodje ga ik eerst sparen voor de verlichte instaplijsten, deze staan al lang op m'n whishlist maar worden keer op keer uitgesteld
Mogelijk als het geldboompje z'n best doet maar meteen combineren met Aero...
Works stoelen is volgens mij het enige JCW item wat ik (op de matten na maar die vind ik niet zo mooi) mis in m'n interieur..
Na het stuurmodje ga ik eerst sparen voor de verlichte instaplijsten, deze staan al lang op m'n whishlist maar worden keer op keer uitgesteld
Mogelijk als het geldboompje z'n best doet maar meteen combineren met Aero...
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
hoef ik het stuur dan niet meer los te halen ja? Dat zou wel relaxt zijn.. hopen dat de handel dat vrijdag of zaterdagochtend binnenkomt bij de dealer..Daveke schreef:Als je alles op de spokes na binnen hebt, neem je het toch maar mee. We kunnen i.p. Alles monteren namelijk. De spokes klik je er naderhand nog even in en klaar
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
NeeShag schreef:hoef ik het stuur dan niet meer los te halen ja? Dat zou wel relaxt zijn.. hopen dat de handel dat vrijdag of zaterdagochtend binnenkomt bij de dealer..Daveke schreef:Als je alles op de spokes na binnen hebt, neem je het toch maar mee. We kunnen i.p. Alles monteren namelijk. De spokes klik je er naderhand nog even in en klaar
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, net terug van de klusdag bij Adriaan (en omstreken
) stuurtje in bezit, helaas bleek ter plaatse dat de airbag die ik vanmorgen bij de dealer heb gehaald niet de goede is... in de doos (met correct productnummer) zit een R60 airbag! wtf?
Erg jammer, stuurtje zit er dan ook nog niet in. Dealer gebeld, maandag wordt e.e.a. geregeld en dinsdag zal de goede airbag er zijn. To be continued! Tevens m'n achterbank met die van Adriaan geruild, ik heb nu niet meer die lelijke ISOFIX gaten achterin maar gewoon een strak lederen zitting... Nice!
Verder heb ik gister met een maat van me alvast het bestuurdersportier ge-puddle light - retrofit
Simpele mod, had ik veel eerder moeten doen.. verlicht echt goed! De linkerkant zal deze week ergens aangesloten worden, gister na 2u in de regen had ik er genoeg van
Verder weet ik het na vandaag zeker:
- aerokit gaat er komen. Zal nog wel een hele poos duren, want ik wil het combineren met de verlichte instaplijsten. Kost alles bij elkaar een hele hoop knaken dusja, ff doorsparen.
- zwarte hemelbekleding en zwarte a/b/c stijlen gaan er komen. Vind het 10x dikker staan dan het witte. Ook een prijzig geintje dus dit zal op de hele lange termijn gaan gebeuren.
- de JCW stoelen.. DAMN wat zitten die lekker.. Koen, je weet me te vinden als je er vanaf wilt
Eerst hopelijk spoedig het JCW stuur monteren, daarna zal ik weer wat pics droppen!
Erg jammer, stuurtje zit er dan ook nog niet in. Dealer gebeld, maandag wordt e.e.a. geregeld en dinsdag zal de goede airbag er zijn. To be continued! Tevens m'n achterbank met die van Adriaan geruild, ik heb nu niet meer die lelijke ISOFIX gaten achterin maar gewoon een strak lederen zitting... Nice!
Verder heb ik gister met een maat van me alvast het bestuurdersportier ge-puddle light - retrofit
Verder weet ik het na vandaag zeker:
- aerokit gaat er komen. Zal nog wel een hele poos duren, want ik wil het combineren met de verlichte instaplijsten. Kost alles bij elkaar een hele hoop knaken dusja, ff doorsparen.
- zwarte hemelbekleding en zwarte a/b/c stijlen gaan er komen. Vind het 10x dikker staan dan het witte. Ook een prijzig geintje dus dit zal op de hele lange termijn gaan gebeuren.
- de JCW stoelen.. DAMN wat zitten die lekker.. Koen, je weet me te vinden als je er vanaf wilt
Eerst hopelijk spoedig het JCW stuur monteren, daarna zal ik weer wat pics droppen!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors