Ik heb plots een probleem met mijn afstandsbediening om mijn mini open én dicht te doen het probleem is als volgt:
De auto openen of sluiten met de afstandsbediening gaat soms wel, maar dan moet ik écht al bij de auto staan, terwijl deze in het begin gewoon vanop 5m gewoon goed werkte. Als ik de auto 1x open of sluit met de afstandsbediening, krijg ik hem meteen erna niet meer open/dicht met de afstandsbediening.
Als de auto op slot staat, krijg ik hem soms ook gewoon niet terug open met de afstandsbediening. Als ik hem dan open met de sleutel in deurslot door hem gewoon open te draaien werkt de centrale vergrendeling ook niet en gaat alleen de bestuurdersdeur open, als ik de deur dan open gaat mijn alarm af..
En het gekste is nog, ik had de auto eergisterenavond weggezet en heel de dag werkte de afstandsbediening normaal toen ik hem wegzette ook.. dag erna wil ik 's morgens vertrekken en doet de afstandsbediening plots zo gek als hierboven beschreven..
Betreft een mini one D van 10/2004, volgens mij kan de sleutel niet open om een de batterij te vervangen (voor zover ik kan zien toch..?)
Bij voorbaat dank.