Gefeliciteerd Rob. Now your talking!!! Let's ride!!! voorzichtig met de bladjes het is weer die tijd van het jaar. helaas heb ik deze (waardeloze) zomer niet veel kunnen rijden. Ben nu aan het sparen voor een 848
crap, die zijn idd vet zeg. Vind die Duc ook erg dik, maar vraag me af of ik daar een beetje op pas. Over het algemeen zijn Duc's voor mij te krap. Die Aprilia is ook erg dik.
Afgelopen week bijna 1000km gereden met de Pinguin (zo noem ik 'm maar met z'n snavel en schele kop), en het moet gezegd; het is echt een perfecte motor om lange afstanden mee te rijden. Ben er 4 keer mee naar Rossendaal op en neer gereden en da's 250km per dag. Geen centje pijn, overla lekker tussendoor en altijd vooraan bij de stoplichten. Schiet iig lekker op. Ik had al bijna 8 jaar niet meer gereden, maar heb de"motorvibe weer helemaal te pakken!
Volgende week trouwens sollicitatiegesprek, ben benieuwd wat daar uit komt.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Dat zal de enige moto zijn waar ik ooit van m'n leven eens zou willen mee rijden, op een andere machine duurt m'n leven niet langer meer dan 1 week....
klopt Dick, heb vroeger altijd racers gehad maar ben er in die tijd wel 3 keer afgevallen. De laatste keer maakte ik met een Fireblade een mega highsider, ben nog nooit zo hoog door de lucht gevlogen. Motor bovenop me gekregen en ben bijna 500meter op het asfalt geschraapt. Het ergste was nog dat ik in m'n spijkerborek en t-shirt erop zat en ook nog eens geen helm ophad. Dus je wilt niet weten hoe ik er toen uitzag.... Toen heb ik wel m'n lesje geleerd, maar man man, wat heb ik een hoop bizarre en achteraf ontzettende gevaarlijk dingen gedaan met die racers. Eigenlijk zijn het levensgevaarlijke dingen als je er, zoals ik destijds, niet mee om kan gaan. Gelukkig nu wat verstandiger ( ) geworden, en dit rijdt ook nog eens veel relaxter.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *