Hellendoorn Rally

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2011, 01:30

@Ivo
Jah vrijdagavond moet het worden want zaterdag kan ik ook niet.... (sorry Wim ;))
Geen idee waar ik precies ga kijken, vaak rij ik een paar proeven af, weet eigenlijk nooit waar ik terecht komt :P Ik denk dat jij beter bekend bent in die regio :lol:

@Wim... Hellendoorn Rally is de hele avond he... Begint pas na 19.00 uur ;)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 sep 2011, 08:56

Ik ben dr dit jaar ook bij :D
Geen idee waar ik ga staan.. is allemaal voor me geregeld, lekker achterop de motor bij iemand en dan kunnen we overal tussendoor en overal komen :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 22:13

Ik ga morgenavond definitief even een kijkje nemen bij de Hellendoorn Rally. Sven, heb jij een idee welke proeven er op vrijdag worden verreden?

Ik heb alleen dit tijdschema kunnen vinden (uiteraard zonder de locaties erbij omdat de organisatie zo veel mogelijk infopakketten wil verkopen):
http://hellendoornrally.eu/wp-content/u ... y_2011.pdf

De ceremoniële start (om 19:06 uur) is bij restaurant De Kroon in Hellendoorn. Ik denk dat ik daar eerst even ga kijken en dan zie ik wel waar ik daarna heen rijd. Meestal kom je al een heel eind door achter de vele Impreza's en Lancers e.d. aan te rijden en op het geluid af te gaan.

Sven, ik PM je nog wel even mijn mobiele nummer, dan kunnen we misschien nog wel even ergens meeten. :wink:
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 22:21

Okey!
Euh nee, die info heb ik ook niet en aangezien ik alleen vrijdagavond ga kijken was ik ook niet van plan zo'n info pakket te kopen ;)

Ik ga straks wel ff opzoek naar de info van voorgaande jaren, daar kom je vaak ook wel een eind mee aangezien er weinig veranderd wordt :lol:

En dat laatste doe ik ook vaak! Of mensen die druk met kaarten aan het stoeien zijn volgen, maar vaak doen de Impreza's het wel goed :lol:
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

15 sep 2011, 22:43

Denk niet dat ik er bij ben omdat TBL morgenavond nieuwe schoenen krijgt. :D
Als het trouwens zaterdag te natte zooi is sla ik dat ook over. :|

Maar als goedmaker ga in zeer waarschijnlijk naar de WRC Rally in Frankrijk. 8)
De WRC MINI'S zijn daar van de partij. :icon_top:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 22:59

Sven schreef:Okey!
Euh nee, die info heb ik ook niet en aangezien ik alleen vrijdagavond ga kijken was ik ook niet van plan zo'n info pakket te kopen ;)

Ik ga straks wel ff opzoek naar de info van voorgaande jaren, daar kom je vaak ook wel een eind mee aangezien er weinig veranderd wordt :lol:

En dat laatste doe ik ook vaak! Of mensen die druk met kaarten aan het stoeien zijn volgen, maar vaak doen de Impreza's het wel goed :lol:
Dit stukje kwam ik nog tegen over de proeven die vorig jaar op vrijdagavond werden gereden:

Begin proeven vrijdagavond: officiële start ’t Oale Spoor Hellendoorn 18.31 uur, Luttenberg (1) 19.16 uur, Magelleresch (1, bij Den Ham) 19.46 uur, Daarle (1) 20.06 uur, Luttenberg (2) 22.00 uur, Mageleresch (2) 22.30 uur, Daarle (2) 22.50 uur. De proeven worden vrijdagavond twee keer verreden.

Zou me inderdaad niks verbazen als dat dit jaar weer globaal hetzelfde is. :wink:
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 23:16

Daar heb ik zojuist de kaarten van gevonden :D

Die info is indd van vorig jaar, maar helaas was het jaar daarvoor anders
Vorig jaar reden ze 6 proeven op de vrijdagavond.. Luttenberg, Den Ham en Daarle, dan hergroeperen en service en dan weer dezelfde proeven nog eens...
Jaren daarvoor werden er vier preoven gereden de eerste avond, Luttenberg en Daarle, hergroeperen , service en dan nog een keer...

Ik denk wel dat de Luttenberg weer de eerste wordt, anders moeten we daar terplekke maar ff kijken en/of vragen ;)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 23:28

Tradities zijn er om in ere te houden, en dus begint de Schutte Informatisering Hellendoorn Rally ook in 2011 met de befaamde proef bij Luttenberg. Aantrekkelijk voor het publiek, want de deelnemers rijden er drie rondjes, er is dus veel te zien. De eerste deelnemer gaat vrijdagavond om 19.24 uur van start, een tweede maal om 22.03 uur.

De toegang kost 5 euro per persoon voor de hele avond. Parkeren is gratis, de parkeerplaatsen staan aangegeven in de publieksinfo. Maar let op: vanwege wateroverlast blijft de parkeerplaats aan de kant van Hellendoorn en de Luttenbergerweg gesloten.

Parkeren kan dus op drie plaatsen:

- in Luttenberg aan de Butzelaarstraat tegenover huisnummer 60 (landbouwmuseum De Laarman)

- Stationsweg / Veldhuisweg

- Maatdijk / Hellendoornseweg
Wel 5 euro betalen... En 't zal er erg druk zijn vrees ik....
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 23:34

Ik ben nu de Hellendoorn Rally 2011 app aan het downloaden :D

Cool! 8)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 23:34

Hmm, daar ben ik ook bang voor... Maar ja, we zien wel, komt vast wel goed! :ralley
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 23:41

haha coole app, en uniek! 8)

D'r staan, zoals ik het nu bekijk, wel goede vertrektijden bij en er zijn weer 6 KP's op vrijdagavond.... Lijkt dus op afgelopen jaar..
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 23:44

Ik heb 'm ook maar even gedownload, ziet er wel prima uit! 8)
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 23:50

We komen er wel...

Met tijden...

http://hellendoornrally.eu/wp-content/u ... y_2011.pdf

De tijd tussen de proeven zijn gelijk aan die van vorig jaar... :wink:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2011, 23:59

Kijk nog eens goed naar mijn post van 22:13 uur :lol:

:wink:
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 sep 2011, 00:08

Jaja :lol:, maar ik had ff de info van vorige jaren die ik hier heb en wat ik las van dit jaar naast elkaar gelegd en de tijden komen aardig overeen, althans de tijd tussen de proeven ;)

Ik lees wel dat er het eea aan het de proeven is gewijzigd, maar als ik dit zo zie..... :roll: Lijkt me indd gewoon hetzelfde

Terug naar “Kletshoek”