Hellendoorn Rally
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heel stomme vraag miss.. maar waar staat de app? (A)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
laat maar!
gevonden in App-store! :x
gevonden in App-store! :x
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Benieuwd Ivo en Sven hoe het vanavond is/was
Als jullie nog tips hebben voor zaterdag.
Het gaat pas eind van de middag regenen in het oosten, dus ga ik wel even kijken.
En TBL moet zijn nieuwe schoenen inlopen.
(heerlijk excuus)
(heb het pakket nog van vorig jaar)

Als jullie nog tips hebben voor zaterdag.

Het gaat pas eind van de middag regenen in het oosten, dus ga ik wel even kijken.

En TBL moet zijn nieuwe schoenen inlopen.

(heb het pakket nog van vorig jaar)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was weer mooi vanavond!
Ik heb eerst even kort bij het startpodium in Hellendoorn gekeken. Was wel leuk om die auto's even goed te kunnen zien, maar spectaculair is het verder niet. Daarna ben ik naar Daarle gereden voor KP3. Het begon toen net te regenen en te onweren, maar uiteindelijk viel het nog mee. Ik stond wel op een mooi plekje in een weiland vlak na een drempel en voor een scherpe bocht. Was erg gaaf, mede door het natte wegdek. Ondertussen had ik via Whatsapp contact met Sven en die bleek vlakbij te staan. Na de proef hebben we elkaar bij de auto getroffen en zijn we samen naar Den Ham gereden. Ook daar hadden we al snel een mooie plek gevonden.
Kortom, het was zeker de moeite waard! Tips voor zaterdag kan ik je helaas niet geven. Ik heb geen infopakket gekocht en op zaterdag worden er andere proeven gereden. Wim, veel plezier morgen en we zien de foto's wel verschijnen!

Ik heb eerst even kort bij het startpodium in Hellendoorn gekeken. Was wel leuk om die auto's even goed te kunnen zien, maar spectaculair is het verder niet. Daarna ben ik naar Daarle gereden voor KP3. Het begon toen net te regenen en te onweren, maar uiteindelijk viel het nog mee. Ik stond wel op een mooi plekje in een weiland vlak na een drempel en voor een scherpe bocht. Was erg gaaf, mede door het natte wegdek. Ondertussen had ik via Whatsapp contact met Sven en die bleek vlakbij te staan. Na de proef hebben we elkaar bij de auto getroffen en zijn we samen naar Den Ham gereden. Ook daar hadden we al snel een mooie plek gevonden.
Kortom, het was zeker de moeite waard! Tips voor zaterdag kan ik je helaas niet geven. Ik heb geen infopakket gekocht en op zaterdag worden er andere proeven gereden. Wim, veel plezier morgen en we zien de foto's wel verschijnen!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Gaaf dat jullie op mooie plekken stonden.
Kijk wel hoe het morgen loopt. Heb het tijdschema iig.
Waar de proeven lopen heb je dan snel genoeg gevonden.

Kijk wel hoe het morgen loopt. Heb het tijdschema iig.
Waar de proeven lopen heb je dan snel genoeg gevonden.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dubbel 

Laatst gewijzigd door BMX op 17 sep 2011, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
) | bar-end mirrors

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb geen idee waar ik allemaal ben geweest maar ik heb wel 2 topdagen gehad! 
Vrijdag-avond ging het er goed op in t donker!
Ik stond bij een bocht onder/in de bosjes volop te genieten van de gruwelijke klappen uit de uitlaat!
anti-lag 
vandaag ben ik op verschillende proeven geweest.. onderandere bij DenHam, ik zat in de binnenbocht bij een mooie bochtencombinatie.. kon beide bochten goed zien
Daarna bij het servicestation in Rijssen geweest.. Degene bij wie ik achter op de motor zat die werkt bij VanMerkstijn dus mocht als VIP genieten van goed eten met een goed drankje
Zelfs nog even met de monteurs gesproken en met VanMerkstijn sr. Even verteld wat mn opleiding is en hij zag meteen mogelijkheden voor zijn team! Zodra ik klaar ben met afstuderen (januari) moesten we maar eens om de tafel

Vrijdag-avond ging het er goed op in t donker!
Ik stond bij een bocht onder/in de bosjes volop te genieten van de gruwelijke klappen uit de uitlaat!

vandaag ben ik op verschillende proeven geweest.. onderandere bij DenHam, ik zat in de binnenbocht bij een mooie bochtencombinatie.. kon beide bochten goed zien

Daarna bij het servicestation in Rijssen geweest.. Degene bij wie ik achter op de motor zat die werkt bij VanMerkstijn dus mocht als VIP genieten van goed eten met een goed drankje

Zelfs nog even met de monteurs gesproken en met VanMerkstijn sr. Even verteld wat mn opleiding is en hij zag meteen mogelijkheden voor zijn team! Zodra ik klaar ben met afstuderen (januari) moesten we maar eens om de tafel

) | bar-end mirrors

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Leuke berichten BMX.
Zelf ben ik toch niet geweest, kwam wat tussen.
Maar misschien de WRC in Franse Elzas over twee weken.

Zelf ben ik toch niet geweest, kwam wat tussen.

Maar misschien de WRC in Franse Elzas over twee weken.

Onze sponsors