Hehe, dat zei ik ook al tegen m'n ouders.MartijnGizmo schreef:Snel ff de velgen wisselen...
De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Leuk!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Senna Da Silva
- Be Mini

Bericht
Gefeliciteerd Ivo , met je hele mooie BRG Mini .
En gaaf he dat ie nu helemaal van jou is
Veel plezier er mee en see you in the bush !!!!!

En gaaf he dat ie nu helemaal van jou is
Veel plezier er mee en see you in the bush !!!!!
Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- GreyCooperS
- Forum Junky
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Wauw, gave oprit.
Ma Ivo gefeliciteerd, tot bij de Bushrit natuurlijk want er moet wel gereden worden.
En Ivo, top! De BRG is nu helemaal jouw MINI.
Ma Ivo gefeliciteerd, tot bij de Bushrit natuurlijk want er moet wel gereden worden.
En Ivo, top! De BRG is nu helemaal jouw MINI.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- heggeschaar
- Nieuwsgierig

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb even een maandje gemist hier
Allereerst gefeliciteerd met je afstuderen Ivo!
Vervolgens gefeliciteerd met de overname van die mooie BRG
En gefeliciteerd met de checkmate van je moeder, wat een mooie uitvoering is dat zeg!!

Geniet er maar lekker van allemaal!!
ben ik nou nog iets vergeten??
Ik heb even een maandje gemist hier
Allereerst gefeliciteerd met je afstuderen Ivo!
Vervolgens gefeliciteerd met de overname van die mooie BRG
En gefeliciteerd met de checkmate van je moeder, wat een mooie uitvoering is dat zeg!!
Geniet er maar lekker van allemaal!!
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
mooi bakkie hoor die checkmate!
erg benieuwd naar je plannen met de BRG!
erg benieuwd naar je plannen met de BRG!
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thanks allemaal!
Mijn moeder is ook erg blij met haar nieuwe Checkmate en met het feit dat ze de BRG nog regelmatig terug zal zien. Daar was ze toch ook aardig aan gehecht na 5,5 jaar.
Aan de Checkmate zullen waarschijnlijk alleen wat kleine dingen veranderd worden: korte antenne, andere ventieldopjes, black jack binnenspiegelkap en misschien nog een keer zo'n zelfde daksticker als op de BRG (maar dan met blokjes in Space Blue). Maar goed, zo'n Checkmate vind ik er standaard al erg lekker uitzien met die kleurencombi en velgen. Het interieur is ook erg gaaf in het blauw/wit met zwarte hemelbekleding.
Een paar dingen die ik op niet al te lange termijn wil doen:
- Setje 15 of 16 inch OEM lichtmetaal met winterbanden scoren (of evt. nieuwe winterbanden om de huidige velgen)
- Na de winter 17 inch OEM lichtmetaal
- Cooper S of aero dakspoiler (als iemand nog iets heeft liggen: let me know!)
- Cooper S tankdop (als iemand nog iets heeft liggen: let me know!)
En als ik een keer een mooi setje S- of aerobumpers tegenkom lijkt me dat ook wel erg gaaf. Dat zal waarschijnlijk voor de wat langere termijn zijn. Eerst maar weer even het spaarvarken een beetje bijvullen.
Eventuele donaties zijn natuurlijk altijd welkom, stuur maar een PM voor het rekeningnummer. 
En als iemand nog goede tips heeft voor andere mods sta ik daar uiteraard voor open.
Die Clio is van m'n zus en zal misschien ooit wel worden vervangen door een MINI (of een Fiat 500), maar dat gaat nog wel even duren denk ik. De auto daarvoor is een Astra station, de leasebak van m'n pa. Daar zal helaas nooit een MINI voor in de plaats gaan komen...
Ik heb er in de loop der jaren wel wat kleine dingetjes aan veranderd, maar dit is natuurlijk wel het moment voor wat grotere mods.Fred schreef:Cool! Kan je eindelijk die brg es gaan opleuken. Plannen mee?
- Setje 15 of 16 inch OEM lichtmetaal met winterbanden scoren (of evt. nieuwe winterbanden om de huidige velgen)
- Na de winter 17 inch OEM lichtmetaal
- Cooper S of aero dakspoiler (als iemand nog iets heeft liggen: let me know!)
- Cooper S tankdop (als iemand nog iets heeft liggen: let me know!)
En als ik een keer een mooi setje S- of aerobumpers tegenkom lijkt me dat ook wel erg gaaf. Dat zal waarschijnlijk voor de wat langere termijn zijn. Eerst maar weer even het spaarvarken een beetje bijvullen.
En als iemand nog goede tips heeft voor andere mods sta ik daar uiteraard voor open.
Volgens mij ben je wel aardig compleet geweest, thanks man!mini cabrio schreef:ben ik nou nog iets vergeten??
Tijntjuh schreef:Wanneer wordt de Clio vervangen voor een Mini?
En wat is dat voor wagen voor die Clio?
Die Clio is van m'n zus en zal misschien ooit wel worden vervangen door een MINI (of een Fiat 500), maar dat gaat nog wel even duren denk ik. De auto daarvoor is een Astra station, de leasebak van m'n pa. Daar zal helaas nooit een MINI voor in de plaats gaan komen...

Onze sponsors