Ik ben aan het overwegen om het chrome op de mini wat te beperken. Ik vind het allemaal iets too much en wil het iets meer basic hebben. Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Is dit eenvoudig te doen, kan ik bv. de strip aan de onderzijde van de achterbumper eenvoudig verwijderen of is dit te kort door de bocht.....
Graag tips hoe te doen.
Chrome line exterieur
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Gewoon zwart spuiten...kijk maar een het show your ride topic van Cor (ook zn forumnaam)
Is weliswaar een R53, maar principe blijft hetzelfde..

Is weliswaar een R53, maar principe blijft hetzelfde..
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan niet zomaar de chrome randjes eruit halen, tenminste, dat blijf je zien in het rooster waar ie in geklikt zit...
je kan dan of nieuwe roosters bestellen, en die erin klikken, eenvoudig te doen, maar die roosters kosten nog best wat geld voor het eenvoufige stukkie plastig, dus je kan het beste de boel zwart spuiten volgens mij...
Succes!
je kan dan of nieuwe roosters bestellen, en die erin klikken, eenvoudig te doen, maar die roosters kosten nog best wat geld voor het eenvoufige stukkie plastig, dus je kan het beste de boel zwart spuiten volgens mij...

Succes!
- Pinarello
- One wheel wonder
Bericht
heb jij een idee wat die roosters kosten ?
Hoi Mark, bedankt voor je bericht.mini cabrio schreef:Je kan niet zomaar de chrome randjes eruit halen, tenminste, dat blijf je zien in het rooster waar ie in geklikt zit...
Succes!
heb jij een idee wat die roosters kosten ?
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
op www.realoem.com kun je alle onderdelen en prijzen vinden 

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
- Pinarello
- One wheel wonder
Bericht
Thanks Dennis
Kijk das mooi ! ga vanavond even rustig kijken-zoekenDennisvdh schreef:op www.realoem.com kun je alle onderdelen en prijzen vinden

Thanks Dennis
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Als je wilt ruilen van bumper mag dat ook hoor, ik heb maar een klein chrome randje om het mistlicht

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Nee ik zoek eigenlijk een Works.. 

- Pinarello
- One wheel wonder
Bericht
Is dit de juiste ? De toplijst van de grill staat ook als chroom aangegeven, is toch altijd zwart van een JCW ?
Web Page Name
Web Page Name
Onze sponsors