-
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
klopt dan, bij import auto's is volgens mij nooit een NAP pas aanwezig?? dit dacht ik laatst hier ergens gelezen te hebben namelijk 
(mensen die hier meer verstand van hebben, corrigeer mij
)

(mensen die hier meer verstand van hebben, corrigeer mij

- Dick en Natascha
- Enthousiast
Bericht
NAP zegt helemaal niets als het een geimporteerde auto is.
Als je voor de "te naam stelling" de KM. stand terugdraaid dan wordt deze gewoon op de NAP overgenomen.
Men kan het waarschijnlijk in Duitsland opvragen omdat men daar heel erg op controleerd en het daar een misdrijf is.
Het is jammer dat het hier allemaal ongestraft wel kan gebeuren.
Het onderhoudsboekje moet afgestempeld zijn en een logisch verloop hebben en op de duitse APK (HU) staat ook de KM stand vermeld. Ik heb ook rekeningen van de garage erbij waarop de KM stand is vermeld. Verder weet je over het algemeen wel hoe een auto er na TIG km eruit zou moeten zien.
Als de auto er meer versleten uitziet dan dat de km stand vermoed dan zo ik hem sowieso lekker laten staan.
Als je voor de "te naam stelling" de KM. stand terugdraaid dan wordt deze gewoon op de NAP overgenomen.
Men kan het waarschijnlijk in Duitsland opvragen omdat men daar heel erg op controleerd en het daar een misdrijf is.

Het is jammer dat het hier allemaal ongestraft wel kan gebeuren.

Het onderhoudsboekje moet afgestempeld zijn en een logisch verloop hebben en op de duitse APK (HU) staat ook de KM stand vermeld. Ik heb ook rekeningen van de garage erbij waarop de KM stand is vermeld. Verder weet je over het algemeen wel hoe een auto er na TIG km eruit zou moeten zien.
Als de auto er meer versleten uitziet dan dat de km stand vermoed dan zo ik hem sowieso lekker laten staan.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors