franklyn85 (en andere members?) gespot op de IVA

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 17:09

Haha ja, ik ben vorig jaar wel een keer op de IVA geweest met de cabrio, was toen voor het verkooptentamen van Daan Smit ;) toen waren deze knakkers er ook bij trouwens >)

Dan heb ik je inderdaad al wel eens gezien denk ik ;)
Die met dat grijs zwarte jcw recaro interieur is weer een andere volgens mij, morgen eens even goed bekijken allemaal, weet t ook niet zeker :P haha Als ik je erbij zie staan spreek ik je vanzelf wel aan.. :P
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 17:11

Jawoor, als ik ver van huis ben wordt ik ineens gespot! :lol:
Was zeker gezellig zo, dus volgende keer gewoon mee gaan!
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2011, 17:19

mini cabrio schreef:Haha ja, ik ben vorig jaar wel een keer op de IVA geweest met de cabrio, was toen voor het verkooptentamen van Daan Smit ;) toen waren deze knakkers er ook bij trouwens >)

Dan heb ik je inderdaad al wel eens gezien denk ik ;)
Die met dat grijs zwarte jcw recaro interieur is weer een andere volgens mij, morgen eens even goed bekijken allemaal, weet t ook niet zeker :P haha Als ik je erbij zie staan spreek ik je vanzelf wel aan.. :P
Ohhh wacht ja! Ik kan me nog wat foto's herinneren van een hele hoop Mini's in Driebergen. Was ook een artikeltje over geschreven, toch?
Ik ben nu 1e jaars, dus heb je met de Mini nog niet kunnen spotten. :lol:
Maar is goed, spreek me maar aan haha.

Die sticker heb ik er op geplakt als uit de hand gelopen grap met een vriend van me... Dus nu heb ik een MC-sticker (Monaco) op m'n achterklep. Maar je kunt het ook zien als M(ini)C(ooper) :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 17:24

@ Martijn, tja, Rotterdam hea...... :lol:

@ Friso, ik ben ook eerstejaars :lol: 1H5 ;) Ik zal eens zoeken naar een Monaco sticker haha :lol:
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2011, 17:31

Haha je Rotjeknor, daar kom ik zelden... Driebergen is da place to be :wink:

@ Mark: Oh toevallig! Ik zit in 1H7... ga je nog meedoen met de circuitdag?
Tijntjuh
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 17:44

Driebergen the place 2 be? :shock:
Man, je komt daar terecht in een boeren gehucht..

Enne, jij loopt dus ook in zo'n apenpakkie Friso?
Volgende keer dan zeker ff melden bij ons, kunnen we jou ook ff uitlachen >)
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 17:53

Whaha Driebergen is in zekere zin wel the place to be ja 8) :D

@ Martijn, wat nou uitlachen man, je schaamde je gewoon omdat jullie WAY underdressed waren ;)

Ik ga zelf niet mee doen met de Circuitdag (denk ik) heb nog geen speelgoed auto namelijk... :mrgreen: jij wel?

ik ben trouwens wel van plan te gaan kijken, Zandvoort is vrijwel om de hoek bij mij thuis (hoofddorp) ... :P
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2011, 18:00

Haha ik bedoelde het inderdaad ook in zekere zin, want ik woon niet voor niets nog in A'dam. Verhuizen naar Driebergen gaat me nog even wat te ver :wink:

En yes, ik liep ook in m'n apenpakkie... vol trots! :P

Ik heb me wel ingeschreven om mee te gaan helpen op de circuitdag. Had geen zin om met m'n Mini het circuit op te gaan (geen verzekering en er sneuvelen kennelijk ieder jaar wat koplampen etc.). Aan het einde van de dag mogen we ook met demo-auto's het circuit op, dus misschien als ik het lief vraag, dat ik ook met mijn eigen auto nog even een rondje alleen mag rijden. :mrgreen:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 18:02

ja ik ben hier wel op een kamer gaan wonen door de week, was te lui om te gaan reizen, en zit hier echt prima :mrgreen:

Ik zat er ook al aan te denken om als vrijwilliger op te treden, weet niet of ze die nog nodig hebben, morgen in de pauze maar eens even informeren bij de balie.. :P
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2011, 18:05

Haha ik vind het heerlijk om 's ochtends nog ff te cruisen in de auto, met mijn eigen muziekje op (idem voor de terugweg).

Ze kwamen vandaag bij ons in de klas van de LIVA en daar vertelden ze dat ze al moesten gaan selecteren wie er mee mochten helpen. Waarschijnlijk zullen ze al genoeg vrijwilligers hebben :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 18:07

ja ik vind het heerlijk om me smorgens om half 8 nog ff een keer om te kunnen draaien in bed :lol:

Haha oke, dan koop ik wel gewoon een bezoekerskaartje.. :P
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 sep 2011, 18:12

Hoezo sneuvelen er koplampen? Niet complete neuzen ofzo? :)
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2011, 18:14

Zal wel iets met steenslag te maken hebben ofzo... er wordt ook wel eens wat aangetikt ja :wink:
Maar dat zijn de horror-verhalen die ik heb gehoord en die ik mijn Mini niet wil aan doen :P
Friso89
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2011, 19:32

mini cabrio schreef:ja ik vind het heerlijk om me smorgens om half 8 nog ff een keer om te kunnen draaien in bed :lol:
Blablabla *stopt vingers in zijn oren* :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 19:39

Friso89 schreef:
mini cabrio schreef:ja ik vind het heerlijk om me smorgens om half 8 nog ff een keer om te kunnen draaien in bed :lol:
Blablabla *stopt vingers in zijn oren* :wink:
>) :lol: hahaha ik zou er eigenlijk jaloers op moeten zijn dat jij in een mini kan rijden, terwijl ik in mn bed moet liggen wachten tot ik er uit mag?? :mrgreen:

Terug naar “MINI Spotting”