Nou dat klinkt ongeveer zo, hoewel dat dan wel in combinatie is met een Cravenspeed CAI en BAR-tune. (Pully, geen injectoren, cat-cams of andere dingen)BMX schreef:Ja.. je hoort als je rustig schakelt veel gebrabbel in de uitlaat..
De brom uit de uitlaat bij stationair is zeker merkbaar donkerder! klinkt gwoon een stuk beter!
Gister in Nijmegen onder t station gas gegeven.. en het klinkt echt BRUUT! vooral heel HARD!(inlaat)
bij gas los hoor je de uitlaat nu wel ploffen, dat was eerst niet zo
ben benieuwd hoe die straks gaat klinken met PlayMini catback erbij
kortom: aanrader voor iedereen!
@GreyCooperS
jou scherm staat zeker op zn kop?
R53; Goodbye my friend! P97
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
DIKKE SHIT DUDE...........
Ik verkoop me GP en neem een S met alta cai............LOLBMX schreef:ben weer lekker aant klussen geweest..
Heb de Alta CAI van Adriaan overgekocht en niet veel later geinstaleerd!
potverdrie wat een geluid!
zoooooveeel beter!
Als je rustig rijdt dan is dr niets aan de hand, gooi je t gas open dan hoor je de supercharger echt heeeeerlijk!
De 'plofjes' uit de uitlaat zijn nu klappen geworden
echt een aanader voor iedereen met een S!
DIKKE SHIT DUDE...........

burn rubber not your soul

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@SHAG
mijn auto is nog geheel standaard op de intake na dan nu
maar ik zal straks thuis ff een filmpje fixen.. miss dat je dan vergelijkingsmateriaal hebt..
Maar als ik stil sta en geef gas rond de 2 a 3000 toeren en laat t gas los dan hoor je m echt wel ploffen (als die warm is) Nu hoor ik dat ook duidelijk tijdens t rijden als ik t gas los laat..
@Sander_R53
thanx mate!
Als ik niet uit al mn contacten een brug kan vinden om t te fixen laat ik het je meteen weten
@Floor-is
Die van jou heeft ook nog een software-update gehad.. dan staat je motor een stuk minder rijk afgesteld en zijn je 'plofjes' ook minder
Maar de indicatie is een heeeerlijkvooruitzicht! 
@Franklyn85
Miss had ik er idd een optie voor GP bij moeten zetten voor de gelukkige onder ons

maar ik zal straks thuis ff een filmpje fixen.. miss dat je dan vergelijkingsmateriaal hebt..
Maar als ik stil sta en geef gas rond de 2 a 3000 toeren en laat t gas los dan hoor je m echt wel ploffen (als die warm is) Nu hoor ik dat ook duidelijk tijdens t rijden als ik t gas los laat..
@Sander_R53
thanx mate!

Als ik niet uit al mn contacten een brug kan vinden om t te fixen laat ik het je meteen weten

@Floor-is
Die van jou heeft ook nog een software-update gehad.. dan staat je motor een stuk minder rijk afgesteld en zijn je 'plofjes' ook minder

@Franklyn85
Miss had ik er idd een optie voor GP bij moeten zetten voor de gelukkige onder ons

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou fijn zijn! top!BMX schreef:@SHAG

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
De mijne schijnt anders te ploffen als geen ander. Hard en veelBMX schreef: @Floor-is
Die van jou heeft ook nog een software-update gehad.. dan staat je motor een stuk minder rijk afgesteld en zijn je 'plofjes' ook minderMaar de indicatie is een heeeerlijk vooruitzicht!

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dan wil ik die software ookFloor-is schreef:De mijne schijnt anders te ploffen als geen ander. Hard en veelBMX schreef: @Floor-is
Die van jou heeft ook nog een software-update gehad.. dan staat je motor een stuk minder rijk afgesteld en zijn je 'plofjes' ook minderMaar de indicatie is een heeeerlijk vooruitzicht!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zonder dollen mijn r53 zoals alle zijn uit de fabriek te rijk afgesteld en toen ze bij beek dat hadden verminderd plofte de gp net zoveel als voor de afstelling

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
als ie na afstelling (minder rijke afstelling) net zoveel plofte als voor de afstelling (dus te rijk afgesteld) maakt dit toch geen verschil? Of snap ik t ff niet...franklyn85 schreef:Zonder dollen mijn r53 zoals alle zijn uit de fabriek te rijk afgesteld en toen ze bij beek dat hadden verminderd plofte de gp net zoveel als voor de afstelling

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

en dan kan je ook nog iets met t ontstekingstijstip
als je alles wat dichter op elkaar zet dan kan die nog steeds te rijk staan
kan het ook zo doen:
bij gas los toch inspuiten
en dan kan je ook nog laten ontsteken als je uitlaatklepen open staan
dat vinden je kleppen iets minder en je CAT vind t ook niet bepaald geweldig.. maar werkt wel.. en HARD!
je kan door het inspuitmoment en inspuittijd een hele hoop veranderenShag schreef:als ie na afstelling (minder rijke afstelling) net zoveel plofte als voor de afstelling (dus te rijk afgesteld) maakt dit toch geen verschil? Of snap ik t ff niet...franklyn85 schreef:Zonder dollen mijn r53 zoals alle zijn uit de fabriek te rijk afgesteld en toen ze bij beek dat hadden verminderd plofte de gp net zoveel als voor de afstelling![]()

kan het ook zo doen:

en dan kan je ook nog laten ontsteken als je uitlaatklepen open staan

) | bar-end mirrors

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
klopt sjaak alleen je verbruik zakt ietsShag schreef:als ie na afstelling (minder rijke afstelling) net zoveel plofte als voor de afstelling (dus te rijk afgesteld) maakt dit toch geen verschil? Of snap ik t ff niet...franklyn85 schreef:Zonder dollen mijn r53 zoals alle zijn uit de fabriek te rijk afgesteld en toen ze bij beek dat hadden verminderd plofte de gp net zoveel als voor de afstelling![]()

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
old fashion shit no way vind de cooper niet fijn gewoon je pre cat verwijderen klaarBMX schreef:je kan door het inspuitmoment en inspuittijd een hele hoop veranderenShag schreef:als ie na afstelling (minder rijke afstelling) net zoveel plofte als voor de afstelling (dus te rijk afgesteld) maakt dit toch geen verschil? Of snap ik t ff niet...franklyn85 schreef:Zonder dollen mijn r53 zoals alle zijn uit de fabriek te rijk afgesteld en toen ze bij beek dat hadden verminderd plofte de gp net zoveel als voor de afstelling![]()
kan het ook zo doen:
en dan kan je ook nog laten ontsteken als je uitlaatklepen open staandat vinden je kleppen iets minder en je CAT vind t ook niet bepaald geweldig.. maar werkt wel.. en HARD!

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als ik mn PlayMini eronder zet zal ik mn uitlaat eens goed bekijken.. want een pre-cat ken ik verder niet :x
heb je dan gwoon 2 poesjes onder de auto hangen??
) | bar-end mirrors

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
race cat eronder en midden demper verwijderen geeft het mooiste geluid vind ikBMX schreef:Als ik mn PlayMini eronder zet zal ik mn uitlaat eens goed bekijken.. want een pre-cat ken ik verder niet :x

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
je mocht willen dat je 2 poesjes had dudeBMX schreef:Als ik mn PlayMini eronder zet zal ik mn uitlaat eens goed bekijken.. want een pre-cat ken ik verder niet :x

Onze sponsors