Zal wel niemand van hier zijn, maar je weet het nooit!

Ja bij de Harmonie stond dieRies schreef:Ik zag vandaag 17:45 in Ulvenhout een Sparkling Silver Cooper S met zwart dak met 17" flame spokes er onder. Nu was het kenteken inderdaad beginnend met 69-TT.
Is deze persoon bezig zsm zijn 2000 km er op te zetten
Heel schuin achter je woont mijn broer met zijn vrouw en kindFastBunny schreef: Btw.. we weten inmiddels ook waar je woont Ries.. hebben je al gespot in een stukje 'nieuw' Bavel .. altijd netjes met de neus naar de straatkant.. en tegenover jullie mag je niet op het gras parkeren
uhhmmmm BustedBtw.. we weten inmiddels ook waar je woont Ries .. hebben je al gespot in een stukje 'nieuw' Bavel .. altijd netjes met de neus naar de straatkant.. en tegenover jullie mag je niet op het gras parkeren
Zijn niet bekend bij me, maar rijden die toevallig ook een MC parklane? Deze staat daar altijd en tot voor kort stond er ook altijd een MCS parklane (hele mooie uitvoering). Het is trouwens in de wijk best druk met MC's maar nog geen andere R56.Heel schuin achter je woont mijn broer met zijn vrouw en kind In de Vossenlaar Misschien ken je ze? Hans, Sandra en Lois? Maar daar is het misschien TE schuin achter voor
Onze sponsors