Ik zat mij laatst af te vragen wat de concurrenten qua snelheid zijn van de Cooper S (170 pk)
Oftewel, welke snellere auto's leggen het af tegen de cooper S en welke zijn net te snel?
Ben benieuwd
Wat zijn de concurrenten van de Cooper S?
- Ramniv
- One wheel wonder
- Cor
- Be Mini
Bericht
wat zijn de cijfers van 0 > 100 ?
en wat is de topsnelheid ?
Re: Wat zijn de concurrenten van de Cooper S?
hoe snel is een mini cooper S ?Ramniv schreef:Ik zat mij laatst af te vragen wat de concurrenten qua snelheid zijn van de Cooper S (170 pk)
Oftewel, welke snellere auto's leggen het af tegen de cooper S en welke zijn net te snel?
Ben benieuwd
wat zijn de cijfers van 0 > 100 ?
en wat is de topsnelheid ?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
www.autoweek.nl lost vele vragen op 
maar in die prijsklasse met alle emotie die een mini heeft.. euh.. euh.. denk niet dat er een concurrent is!

maar in die prijsklasse met alle emotie die een mini heeft.. euh.. euh.. denk niet dat er een concurrent is!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
appels met peren vergelijkenRamniv schreef:Ik zat mij laatst af te vragen wat de concurrenten qua snelheid zijn van de Cooper S (170 pk)
Ben benieuwd

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
X2
Maar zoals eerder genoemd, wat van die gegevens op autoweek.nl ofzo iets vergelijkbaars bij elkaar zoeken, en dan denk ik dat je op papier jou gewenste vergelijking heb
...... op papier.......
zmorf schreef:appels met peren vergelijkenRamniv schreef:Ik zat mij laatst af te vragen wat de concurrenten qua snelheid zijn van de Cooper S (170 pk)
Ben benieuwd

Maar zoals eerder genoemd, wat van die gegevens op autoweek.nl ofzo iets vergelijkbaars bij elkaar zoeken, en dan denk ik dat je op papier jou gewenste vergelijking heb

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ongeveer alles is sneller dan een Mini
en dan komt er een bocht

en dan komt er een bocht

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt concurrenten zijn het misschien niet omdat de MINI eigenlijk niet in een hokje is te plaatsen, maar compacte hatchbacks met vergelijkbare prestaties zijn bijv. de VW Polo GTI, Seat Ibiza Cupra, Opel Corsa OPC, Renault Clio RS en de Abarth Punto Evo.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
4wd is voor mietjes.
De enige echte concurrent die qua rijden ook echt de beste is, is een Clio RS.
Maar qua emotie wint de MINI het ook met gemak van die laatste. Ik zou er iig niet over na hoeven te denken welke ik zou kiezen.
De enige echte concurrent die qua rijden ook echt de beste is, is een Clio RS.
Maar qua emotie wint de MINI het ook met gemak van die laatste. Ik zou er iig niet over na hoeven te denken welke ik zou kiezen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wel allemaal heel andere auto's dan een Mini, maar dat is al 133x gezegd denk ik
Vergeet de Fiesta ST niet en de Fiat 500 AbarthIvo schreef:Echt concurrenten zijn het misschien niet omdat de MINI eigenlijk niet in een hokje is te plaatsen, maar compacte hatchbacks met vergelijkbare prestaties zijn bijv. de VW Polo GTI, Seat Ibiza Cupra, Opel Corsa OPC, Renault Clio RS en de Abarth Punto Evo.
Wel allemaal heel andere auto's dan een Mini, maar dat is al 133x gezegd denk ik

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb een Clio RS uit 2008
Qua snelheid en wegligging goed vergelijkbaar
Qua afwerkingskwaliteit iets minder, maar qua prijs ook wat zachter (tweedehands in elk geval
)
[web]http://www.steinheeren.nl/rsclio.htm[/web]
Qua snelheid en wegligging goed vergelijkbaar
Qua afwerkingskwaliteit iets minder, maar qua prijs ook wat zachter (tweedehands in elk geval

[web]http://www.steinheeren.nl/rsclio.htm[/web]

Onze sponsors