8 januari 2012: Fotoshoot (incl Rolling) Flight Forum Ehv
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net vanuit Duitsland te horen gekregen dat we daar niet terecht kunnen. Het is een auto vrije zone, voor een of twee auto's was nog wel iets te doen. Helaas voor zo'n grote groep niet. Dus helaas. Ff afwachten hoe het met de suiker fabriek gaat en misschien vind iemand nog iets moois??
- paddo
- Be Mini
Bericht
@Sven, klopt is de grens over en na ca. 200 meter linksaf. De fabriek zit dan aan het einde link, niet schrikken van het woonhuis rechts met 2 redelijk fanatieke herders.
Vroeger, toen ie al leeg stond, regelmatig geweest . . Voor zover ik nog weet zit er een hek omheen maar dat kan inmiddels veranderd zijn.
Vroeger, toen ie al leeg stond, regelmatig geweest . . Voor zover ik nog weet zit er een hek omheen maar dat kan inmiddels veranderd zijn.
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beetje surfend op het internet ben ik een Leerlooierij in Oisterwijk tegenkomen. Die is sinds 2004 verlaten. Heb nog geen exact adres gevonden, maar op de plaatjes ziet het er goed uit.

Ik heb op een site een verwijzing gevonden naar raffinaderij die noemen ze Swallow Refinery. Het schijnt in Nederland te zijn, maar ze zeggen niet waar.

De leerlooierij is voor mij dichtbij dus ik kan er een keer langs rijden.
Nog nieuws uit Otzenrath?

Ik heb op een site een verwijzing gevonden naar raffinaderij die noemen ze Swallow Refinery. Het schijnt in Nederland te zijn, maar ze zeggen niet waar.

De leerlooierij is voor mij dichtbij dus ik kan er een keer langs rijden.
Nog nieuws uit Otzenrath?
aka BenjaMini
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
die leerlooierij wil ik zelf komend of volgend weekend langs gaan. Oisterwijk is niet zover hier vandaag, hooguit 30min rijden.
De Swallow refinery weet ik nog niet waar die zit, heb die gevonden op een site over urbex locaties maar ze houden geheim waar de locaties zich bevinden.
http://www.urbexphoto.nl/index.php?opti ... &Itemid=60
Ook google geeft geen locaties alleen verwijzingen naar de site waar de foto's op staan.
Wat betreft Otzenrath en omstreken, zowel Marcel Always Open als Berthil hadden aangegeven daar langs te gaan, maar misschien dat ik daar zelf ook wel even langsrijd om te kijken wat de situatie is. Je hebt daar verschillende dorpen om die mijn heen en als er eentje verlaten is kan er gelijk foto's maken voor een eerste impressie om te bepalen of wat het is.
De Swallow refinery weet ik nog niet waar die zit, heb die gevonden op een site over urbex locaties maar ze houden geheim waar de locaties zich bevinden.
http://www.urbexphoto.nl/index.php?opti ... &Itemid=60
Ook google geeft geen locaties alleen verwijzingen naar de site waar de foto's op staan.
Wat betreft Otzenrath en omstreken, zowel Marcel Always Open als Berthil hadden aangegeven daar langs te gaan, maar misschien dat ik daar zelf ook wel even langsrijd om te kijken wat de situatie is. Je hebt daar verschillende dorpen om die mijn heen en als er eentje verlaten is kan er gelijk foto's maken voor een eerste impressie om te bepalen of wat het is.
aka BenjaMini
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor wat betreft die Urbex locaties en de geheimhouding, je moet je wel realiseren dat dergelijk locaties over het algemeen niet vrij toegankelijk zijn. Dat is onderdeel van de essentie van het hele Urbex gebeuren.
Om daar met 20+ MINI's "eventjes lekker een paar plaatjes te schieten" zit er echt niet in.
Om daar met 20+ MINI's "eventjes lekker een paar plaatjes te schieten" zit er echt niet in.

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oke cool. Nog even afwachten dus 
Misschien is het een idee om via een of andere monumenten site of lijst op de locatie van de Swallow refinery uit te komen.
Maar industrieel erfgoed nederlands is niet echt heel vlug met mails beantwoorden. Na bijna 2 weken nog steeds niets gehoord over de suikerfabriek de Zeeland....

Misschien is het een idee om via een of andere monumenten site of lijst op de locatie van de Swallow refinery uit te komen.
Maar industrieel erfgoed nederlands is niet echt heel vlug met mails beantwoorden. Na bijna 2 weken nog steeds niets gehoord over de suikerfabriek de Zeeland....
Onze sponsors