De leerlooierij heeft wel gewoon een toegangspoort. Maar op google street view stond deze open. Dus er is wel een mogelijk om binnen te komen. Weet niet of je dan wel eerst toestemming moet hebben. Of iemand met de sleutel van de poort.
Heb ook nog even aan mijn neef gevraagd of hij nog een locatie weet. Die fotografeert ook veel auto's voor zijn hobby en heeft ook een aantal leuke locaties bezocht. Dus wie weet levert dat nog wat op.
Even een opsomming van genoemde locaties, dan heb ik een overzicht voor mezelf. Uiteraard mag iedereen locaties toevoegen aan dit lijstje zodat we over niet al te lange tijd kunnen stemmen. (update 21.28u)
- Verlaten dorpen rond de Garzweiler bruinkool mijn in Duitsland (Otzenrath, Jüchen, Pesch)
- Suikerfabriek (Zeeland)
- KVL Lederfabriek (Oisterwijk)
- Nazi klooster Sint Jozefsheim (Duitsland)
- De fabrique (Utrecht)
- The Wall Leidsche Rijn (Utrecht)
- Papendorp (Utrecht)
- Havengebied Amsterdam (A'dam)
- Parkeerterrein IKEA (Utrecht)
- Achter Loods 5 (Zaandam)
- Creatieve Fabriek (Hengelo)
- Havenkwartier (Deventer)
- Radio Kootwijk (in de buurt van Kootwijk)
- Oude dru fabriek (Ulft)
Laatst gewijzigd door despoo op 26 sep 2011, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
En de timmerfabriek op de schelde in Vlisisngen???
Mooie lokatie en bij slecht weer overdekt. Super lichtinval . Weet alleen niet of we er ook met de auto in mogen???
Net te horen gekregen dat de fabriek in Ulft in de stijgers staat. En heb ook nog een extra fotograaf geregeld Mijn neef zou het leuk vinden als hij mee mag.
Dit is zijn site, zelf vind ik dat hij goed om kan gaan met een foto toestel
Ik meld me ook aan (als fotograaf) alhoewel mijn MINI ook op de foto mag.
Lokatie en datum hoor ik graag maar wel op een terrein waar het door de eigenaar mag. Ga niet lopen slepen met (dure) foto apparatuur als er kans is dat we moeten rennen voor vervelende buurtbewoners/politie/bewakers.
Ik ga zondag naar Duitsland om bij Otzenrath, Pesch en Holz wat test foto's te maken. Die zal ik hier dan posten en dan kunnen we kijken of dat wat is of niet.
Goed bezig. En volgens mij hebben ze bij het nederlands erfgoed alvast een winterslaap. Want het blijft akelig stil... Zal maar niets zeggen over ambtenaren en de overheid....
Mijn neef houdt ook zijn ogen open als hij nog een leuke locatie tegen kwam.