Floor-is' GP0064 [verkocht]
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beter dan "LPG" wat ik met de EOS hadWoosh! schreef:Wel cool dat je initialen op het kenteken staan![]()

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's wel wat anders dan een OOOO A1 of niet?Adriaan schreef:Haha gefeliciteerd kerel! Echt tof!!

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Vet he? Je hebt m'n nummer, als je een keertje in de mood bent, dan gaan we een stukje rijden
Nou niet "ff" hoor, zo'n unit kost een serieuze bom duiten en ik ken maar weinig mensen die dat 'zo even' uit kunnen geven.Martiio schreef:Ja hoor! ff een GP erbij! F*cking gaaf ouwe!

Vet he? Je hebt m'n nummer, als je een keertje in de mood bent, dan gaan we een stukje rijden

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ivo:
Het meest geweldige is in mijn ogen de staat van de auto. Alsof hij letterlijk net de showroom uit komt rollen. Velgen zijn perfect, lak is strak: geen krasjes, geen steenslag, helemaal niks! Binnen ook tip-top in orde.
Dat deed me wel overstag gaan moet ik zeggen. Yorick's GP is ook een beest natuurlijk, maar die stond er iets minder netjes bij
Martiio: misschien morgen al!
Het meest geweldige is in mijn ogen de staat van de auto. Alsof hij letterlijk net de showroom uit komt rollen. Velgen zijn perfect, lak is strak: geen krasjes, geen steenslag, helemaal niks! Binnen ook tip-top in orde.
Dat deed me wel overstag gaan moet ik zeggen. Yorick's GP is ook een beest natuurlijk, maar die stond er iets minder netjes bij

Martiio: misschien morgen al!

Laatst gewijzigd door Floor-is op 26 sep 2011, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hangt er een beetje van af hoe ik er morgen moet komen, maar daar is heus wel een touw aan vast te knopen
Nou... Misschien morgen al!coopers1987 schreef:Super vet !
Zaterdag heeft ie het er over en vandaag heeft ie em gekocht![]()
Congrats!
Hangt er een beetje van af hoe ik er morgen moet komen, maar daar is heus wel een touw aan vast te knopen

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- ValentijnK