Combinatie van goed sparen, sponsor, veel werken, minder uitgaan, minder drinken en een financiele meevallerSid schreef:heel gaaf maaij!![]()
maarum, je moet me toch eens vertellen hoe je het allemaal voor elkaar krijgt, wat doe je precies voor werk

Combinatie van goed sparen, sponsor, veel werken, minder uitgaan, minder drinken en een financiele meevallerSid schreef:heel gaaf maaij!![]()
maarum, je moet me toch eens vertellen hoe je het allemaal voor elkaar krijgt, wat doe je precies voor werk
Bij mijn volgende MINI (auto) komt 't er zeker weten erop. Must have is het niet, ligt aan je rijstijl.Maaij schreef:Is DSC een must have voor een Cooper S?
Ik ben juist bang dat die DSC op de R56 cooper S strenger is dan op de GP. If not dan heb ik misschien een verkeerde keuze gemaakt door geen DSC te nemen.Hans schreef:Ik weet niet hoe de DSC afgeregeld is op de R56 maar op de GP is die anders dan mijn cabrio toen.. ik ga op het circuit zelfs sneller met DSC aan dan uitterwijl met de cabrio dat ding direkt uit moest.. hij laat gewoon meer toe, DSCIII autovisie schreef daar ook al over bij de test van de GP..
Hé Henk, waar blijft jouw bijdrage?!Maaij schreef:Vader, moeder en broers een beetje lief aankijkenSid schreef:sponsor? wil ik ook! hoe regel ik die??
Onze sponsors