Jup, Berthil!
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Inderdaad leuke foto 
Deze GT3 kon ik bijhouden en heb daarna een thumbs up gekregen van hem (en een glimlach van zijn dochter of veel jongere vriendin
).
Ik denk dat hij niet helemaal voluit heeft gereden al is het moeilijk dat niet te doen als er continu een Mini in je spiegel zit die zelf dichterbij komt in de bochten. Hij kon me alleen inhalen in het lange rechte stuk omhoog (Kesselchen) waar power belangrijk is.

Deze GT3 kon ik bijhouden en heb daarna een thumbs up gekregen van hem (en een glimlach van zijn dochter of veel jongere vriendin
Ik denk dat hij niet helemaal voluit heeft gereden al is het moeilijk dat niet te doen als er continu een Mini in je spiegel zit die zelf dichterbij komt in de bochten. Hij kon me alleen inhalen in het lange rechte stuk omhoog (Kesselchen) waar power belangrijk is.

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mocht die niet bevallen.. ik hou me zeerzeker aanbevolen voor de overnameBerthil schreef: Ik ga de GRS proberen met de Sprintex als die er is. Als de GRS het niet aan kan bij warmere dagen dan 25 graden gaat toch de watercooler er weer op. Kan zijn dat ik dan een waterdichte behuizing van carbon probeer maken rond een standaard IC om wat aan gewicht te sparen![]()
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Berthil, mooi verhaal over het bijhouden van de porsche
Toch gaaf als je driving skills zo'n pk-verschill kunnen compenseren.
Het blijft knap dat mensen (zoals deze Porscherijder) toch binnen hun limiet blijven rijden en deze limiet niet overschrijden wanneer er iemand achter ze blijft zitten. Dus ook 'kudos' voor de porsche driver.
Toch gaaf als je driving skills zo'n pk-verschill kunnen compenseren.
Het blijft knap dat mensen (zoals deze Porscherijder) toch binnen hun limiet blijven rijden en deze limiet niet overschrijden wanneer er iemand achter ze blijft zitten. Dus ook 'kudos' voor de porsche driver.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eerste spec is.natuurlijk dikke GP........LOLPinarello schreef:Weet je de specs. van zijn Mini ? Wat gaat dat ding af zeg!!Berthil schreef:Nee ben ik niet
Maar ik ken die man wel, die is er het hele weekend er ook weer dus die zie ik zondag wel. Hij kan wel rijden
burn rubber not your soul

- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat is inderdaad een GP om mee te beginnen en gezien er een lampje brandt op het dashboard.. Niet een standaard GP
(Dat hoor je ook wel trouwens)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors