Bart's R56 SSM, The end...

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2011, 00:30

Goeie mod! 8)
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jun 2011, 08:37

Netjes hoor! Leuk om je Mini een eigen gezicht te geven zo. Qua volgorde van je verlanglijst denk ik dat je er het meeste plezier aan beleeft door eerst te chippen, en daarna de velgen aan te passen.

Het verschil in rijden tussen een One en Cooper is enorm, ik had laatst 1 dag een One als leenauto en dat was toch wel even wennen :D
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2011, 14:36

Allemaal bedankt voor de leuke reacties.

Ben er ook echt blij mee, nogmaals bedankt Ralf.

En JeroenV idd de eerste dingen die gaan veranderen zijn onderhuids.
Eerst zorgen dat ie sneller wordt en daarna gaan we voor de velgen op zoek.

Hopelijk tot snel allemaal op een meet of net waar.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2011, 15:05

Aan het bouwjaar in je parking te zien is dit een One met 1.4 motor (later is het een geknepen versie van de 1.6 uit de Cooper geworden). Ik denk eigenlijk dat er met chippen bij deze 1.4 niet veel winst te halen valt.
Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jun 2011, 15:25

Goede modificatie, maakt de auto een stuk mooier aan de voorkant. Alleen de kenner valt het natuurlijk op maar je doet het toch met name voor jezelf :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
bezwi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jun 2011, 15:58

Batje schreef:Maar eerst ff de bankrekening aanvullen en lekker op vakantie.
Hoe doe je dat, leer mij dat trucje a.u.b. De vakantie kost bij mij zoveel dat aanvullen geen optie is, eerder andersom. :wink:
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2011, 16:08

bezwi schreef:
Batje schreef:Maar eerst ff de bankrekening aanvullen en lekker op vakantie.
Hoe doe je dat, leer mij dat trucje a.u.b. De vakantie kost bij mij zoveel dat aanvullen geen optie is, eerder andersom. :wink:
Haha tja, nog ff een maand buffelen bij mijn bijbaantje voordat ik vast in dienst ga bij mijn nieuwe baan. En aangezien ik nog thuis woon moet dat wel lukken om dan weer ff te sparen.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jul 2011, 15:28

Hallo Allemaal,

Het is weer zover. Er is weer wat veranderd aan mijn mini. Na de side scuttles, antenne en cooper s bumper + grill is er weer wat aan het lijstje toe gevoegd.

Zo had ik een tijdje terug op youtube de Mighty Car Mods show gezien waarin ze de remklauwen van een auto rood verven. Erg leuk programma btw. Had het hier ook al een aantal keer gezien bij mini's. Ziet er toch wel cool uit. Dus mijn moment afgewacht en toen mijn ouders op vakantie waren ben ik aan het sleutelen gegaan. Het was toch wel iets meer moeite dan ik gedacht had. Was zijn remklauwen lastig goed schoon te maken zeg...

Maar goed, het resultaat mag er zijn.

Maar het verhaal gaat nog verder, want twee dagen erna heb ik de volgende mod gedaan. Het lelijke oranje kapje in de koplampen heb ik eruit gehaald. Ander lampje erin dat er zilver uitziet maar oranje knipperd. Half uur later was alles weer in elkaar gezet en nu ben ik eindelijk van dat lelijke kapje af (shakeit)

Hieronder staan een aantal foto's van de mods. Over een dikke 2 weken volgen er weer meer, dan ben ik weer terug uit Italië.
Lekker met het meisje weg in de mini. Dus hopelijk dan meer en vooral mooiere foto's.

Daarna maar weer eens wat geld gaan sparen voor de volgende mods.
- K&N Typhoon Filter
- JCW Veerpootbrug
- R112 17" Velgen

Zo zag rechtsvoor eruit deze ze schoon was.
Afbeelding

En na 6 uur in totaal met de auto bezig geweest te zijn zag hij er zo uit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben er erg blij met het resultaat. Het was wel een klote werk, maar je moet er iets voor over hebben.

Knipper licht
Afbeelding
Afbeelding
ralfish
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

29 jul 2011, 15:48

Goed bezig bart :D

Wachten tot je ouders weg zijn zodat ze niet gaan zeuren dat je al weer wat eraan gaat doen komt zo bekend voor :P
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jul 2011, 16:00

ralfish schreef:Goed bezig bart :D

Wachten tot je ouders weg zijn zodat ze niet gaan zeuren dat je al weer wat eraan gaat doen komt zo bekend voor :P
Haha ja k weet het. Lekker rustig zo, niemand die begint te zeuren. De garage voor mezelf dus ook ruimte genoeg om eraan te werken. Lekker breed neergezet. En waarschijnlijk valt het ze niet eens op :D Dus krijg ik er alsnog geen gezeur mee haha.

Maar hoe gaat het verder met jou en de mini?? Geen dingen meer veranderd :wink:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jul 2011, 16:06

Staat veel strakker zonder die oranje bollen in de koplampen en die remklauwen zijn ook gaaf! :icon_top:

R112's zullen dik gaan staan! 8)
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jul 2011, 17:00

inderdaad lekker bezig geweest man!! :D

Met die remklauwen schreeuwt die auto nu inderdaad wel om grotere velgen ;) 8) heb je ze gespoten of met een kwastje geverft??

ik heb bij ons de boel toen gespoten bij een vriend van me op een brug, werkt ook wel prettig :P

Afbeelding
:lol:

Die koplampen zien er ook lekker uit zo ;)

Fijne vakantie!! 8)
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jul 2011, 18:03

mini cabrio schreef:inderdaad lekker bezig geweest man!! :D

Met die remklauwen schreeuwt die auto nu inderdaad wel om grotere velgen ;) 8) heb je ze gespoten of met een kwastje geverft??

ik heb bij ons de boel toen gespoten bij een vriend van me op een brug, werkt ook wel prettig :P
Heej Mini Cabrio en Ivo,

Thx voor de leuke comments. En ik heb hem zelf met de fabrieks krik omhoog gewerkt en op as steuntjes gezet. Dit was echt niet fijn werken. Op een brug is idd wel echt helemaal top wat een luxe :oops:

Verder heb ik gewoon bij een auto zaak een spuitbus gekocht speciaal voor de remklauwen. Gewoon alles goed afplakken en spuiten maar. Is net zo makkelijk als je toch aan het af plakken bent.

En idd, "echte" velgen heeft ie wel nodig nu ja. Maar eerst ff de winter afwachten. Deze velgen worden dan gebruikt voor de winter banden. De R112 worden dan de zomer velgen.
stephan
Be Mini
Be Mini

01 okt 2011, 15:20

:feest Veel plezier vandaag

Als ik deze week een gaatje heb gaan de veren er onder uit, de clubman komt sneller dan verwacht ik doe mijn best :?

Gr Stephan
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 okt 2011, 22:38

Haha dank u dank u.

Weer een jaartje erbij. Maar komt allemaal goed. Hoor er vast nog wel iets van.

Nogmaals super bedankt voor alles
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “Show your ride”