Heel gaaf dat ie t al doet

Is hij al bewerkt ook.....LOLJunkyXL schreef:Heb nog wel n nieuwe kop liggen, voor iemand die geïnspireerd is ...
Mag,jij,doen,ben,je goed in.......LOLDaveke schreef:Ik zeg; opsturen naar Thumper....
Lekker, dus dat gaat je easypeasy lukken voordat je naar 1320 gaatDaveke schreef:Zo
Bumpertje gaan we zo recht hangen
Lekkage aan de oliekoeler gevonden
Probleem met lichten ook gevonden, de knippermodule bleek niet te werken en daardoor doen dan alle lampen het ook niet. Die is er dus weer uitgehaald
Enkel de remmen nog, en dan issie klaar voor Engeland
Ik ook, ook omdat ik de week erna (16e) een weekeindje wegga. Heurlijk!(muv de Janspeed die woensdag binnenkomt.. Heb er zin an Floris!)
Gaat pa deze week hopelijk nog even naar kijken en dan zal dat ook wel gefixt zijn. Meteen even het olielek in de gaten houden. Bleek dat de wartels van de oliekoeler nog een slag of twee verder aangedraaid konden wordenFloor-is schreef:Lekker, dus dat gaat je easypeasy lukken voordat je naar 1320 gaatDaveke schreef:Zo
Bumpertje gaan we zo recht hangen
Lekkage aan de oliekoeler gevonden
Probleem met lichten ook gevonden, de knippermodule bleek niet te werken en daardoor doen dan alle lampen het ook niet. Die is er dus weer uitgehaald
Enkel de remmen nog, en dan issie klaar voor Engeland
Ik ook, ook omdat ik de week erna (16e) een weekeindje wegga. Heurlijk!(muv de Janspeed die woensdag binnenkomt.. Heb er zin an Floris!)
Onze sponsors