Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 sep 2011, 23:21

De mijne niet! Ik ga niet met de nokken-as of de IC aan de slag etc.

Net heeft mijn verloofde een stukje ermee gereden, die weet er wel raad mee hoor! Hij rijd iets fijner dan de DS, stuurt net iets directer nog en het veert net even wat beter ook. (Beide hebben een sport-onderstel, hoewel dat van de GP wellicht nog iets beter is.)

Rijbewijs-kwijt snelheden gereden net, dat gaat dus prima. Gelijk ook ontdekt dat ik nog een mod moet doen die ik vooralsnog vergeten was: aeroblades! De huidige ruitenwissers zijn gewoon sh*t :P
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 sep 2011, 00:10

Heb zojuist vernomen dat mijn nieuwe spruitje besteld is!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook hier met (race)cat :)

Dit komt volgend jaar:

Afbeelding

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

28 sep 2011, 09:01

dikke wagen man 8)
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 sep 2011, 11:42

nice! kicke karretje!
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2011, 22:41

Vanavond een paar plaatjes geschoten :)

Afbeelding

Afbeelding

Heb er nog een paar op mijn Flickr staan, op de een of andere manier ligt het fotograferen van auto's mij totaal niet :X

Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 okt 2011, 22:45

mooie pica's floor-is.. maar hij mag wel iets omlaag.. :X :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2011, 22:52

Die foto's kun je beter door iemand anders laten maken... :mrgreen:
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2011, 22:53

Ik kan de juiste spacers niet echt vinden, althans niet voor een prijs die ik er nog voor over heb. ;)

Ik wil 12mm voor en 16mm achter. Dan laten zakken, heb de KW's al in huis :)

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2011, 22:57

MartijnGizmo schreef:Die foto's kun je beter door iemand anders laten maken... :mrgreen:
Het wordt tijd om een afspraakje te maken niet? ;)

Aanstaand weekeinde kan ik, het weekeinde daarna niet, maar vanaf dan is de agenda nog vrij leeg. ;) Mocht je twee (of drie) GP's willen fotograferen en/of filmen, dan moeten we Franklyn en Fabian er ook bij betrekken. ;)

Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 okt 2011, 23:07

Floor-is schreef:
MartijnGizmo schreef:Die foto's kun je beter door iemand anders laten maken... :mrgreen:

Aanstaand weekeinde kan ik, het weekeinde daarna niet, maar vanaf dan is de agenda nog vrij leeg. ;) Mocht je twee (of drie) GP's willen fotograferen en/of filmen, dan moeten we Franklyn en Fabian er ook bij betrekken. ;)
Ik ben ook wel in voor wat foto's als ie klaar is!

Wellicht is het iets leuks voor autoblog.... :X
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

02 okt 2011, 23:23

Echt een super wagen!!

Ik ga het nu even doen met mijn R53 Chili Red! Maar wil uiteindelijk ook top of the bill natuurlijk wie niet!!! haha

Moeten een keer afspreken ergens in almere! Gr
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2011, 23:31

boy1803 schreef:Echt een super wagen!!

Ik ga het nu even doen met mijn R53 Chili Red! Maar wil uiteindelijk ook top of the bill natuurlijk wie niet!!! haha

We hebben ook een heel wat normalere R53 in Dark Silver hè? ;)

Ik woon trouwens in Stedenwijk, vanaf dinsdag sport ik weer bij The Wave in buiten, vlakbij die tennisbanen bij Doemere. :)

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2011, 23:33

Daveke schreef:
Floor-is schreef:

Ik ben ook wel in voor wat foto's als ie klaar is!

Wellicht is het iets leuks voor autoblog.... :X
Ik hoef niet op autoblog, wil graag wel mooie plaatjes ;)

Daveke's karretje is dan wel geen GP, maar zal ons naar alle waarschijnlijkheid wel compleet zoekrijden :D

boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!

02 okt 2011, 23:38

Floor-is schreef:
boy1803 schreef:Echt een super wagen!!

We hebben ook een heel wat normalere R53 in Dark Silver hè? ;)

Ik woon trouwens in Stedenwijk, vanaf dinsdag sport ik weer bij The Wave in buiten, vlakbij die tennisbanen bij Doemere. :)
`

Ik zag dat je inderdaad nog een R53 heb. Ik ga mijn R53 waarschijnlijk over 1,5 week ophalen. Ik woon zelf in Buiten, oostvaarders buurt. Ik ben een weekje weg, wellicht een keer ergens afspreken bij doemere, van de week reed ik weg bij de mc daar en toen stonder er een clubje tupperware civics. Misschien leuk voor de mini's. Zijn er nog meer leden uit Almere?

Ik las ook dat je wel raad weet met de achterlicht mods. Deze wil ik ook hebben op de chili red. Weet je toevallig ook of de xenon facelift lampen ook uitelkaar kunnen in de oven, wil deze ook in het zwart hebben. Net zoals de chrome ringen om de koplampen, deze zijn denk ik wel gewoon zwart te spuiten.

Gr1
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 okt 2011, 23:48

Die Civics verzamelen op vrijdag bij de McDonalds aan het weerwater, maar die is een maandje ofzo dicht geweest..

Ik kan je wel helpen met zowel de achter- als voorlampen. Heb zelf ook de facelift Xenons aangepakt en de facelift achterlichten. Het enige is dat die achterlichten weer dicht moeten en dat vind ik echt een extreem sh*ttig klusje. Openmaken en spuiten doe ik zo, ook voor de voorlichten :)

We hadden nog een vrij actieve Minirijder in Almere, maar die is rare dingen gaan doen: heeft een Hyundai i10 of vergelijkbaar koekblik gekocht :s (Ja Martiio, dat is gewoon een hele rare move van je geweest kerel!)

Terug naar “Show your ride”