@ Sportspack Mark, Thans for you reaction
The next mod is already on it's way. Lowering the car and some good tyres for the winter. Youre Blue clubman is also very nice. Also like the photo's in your gallery.
Heej Stephan, dat is helemaal snel
Maar mocht alles volgens plan verlopen dan kan ik ze woensdag overdag wel op halen als dat uit komt?? Of een keer s'avonds ofzo.
Zo over 3 weken winterbandjes. Dan op zoek naar 17" zomer velgen. Waarschijnlijk de 112 velgen. Maar tja, wat doe ju nu met deze bandjes de komende 3 weken...
BURN BITCH BURN, kon het niet laten.
Nu 3 dagen later ruikt de auto nogsteeds een beetje naar verbrand rubber
Wat raar...
Haha ja t waren m'n banden, t was een beetje nat dus dan gaat t iets makkelijker. E je kunt ook een beetje zien waar m'n banden gestaan hebben, daar rookt t nog wat na
Ben er toestraks ook nog ff langs gereden. Zaten een paar mooie zwarte plakaten op de weg
Ben gister ook nog even lekker aan het knutselen geslagen. Heb nu een mooi statiefje gemaakt voor in de auto. Kan ik eindelijk eens fatsoenlijk foto's en filmpjes maken terwijl ik mijn handen aan het stuur kan houden. Heb het statief zo gemaakt dat deze aan een hoofdsteun vast gezet kan worden. Werkt echt heel simpel en zit goed vast.
Dit is even een snelle foto. Ben nog aan het rommelen met welke instellingen ik ga gebruiken voor de camera. Maar aangezien het een redelijke huis tuin en keuken camera is ben ik bang dat het niet veel beter als dit gaat worden. Wil eigenlijk nog een veel grotere blur hebben.
Nee idd, daar is helaas niets aan te chippen of iets. Maar zonder veel peekaas is het ook leuk rijden. Heb met mezelf afgesproken, als mijn mini niet harder kan, dan maar sneller de bochten door