Hier nog een LINK met duidelijke tekst/uitleg en foto's betreffende het zelf vervangen van het interieurfilter van de Mini.
Again, have fun!
[web]http://www.geekshocker.com/Claire/maint/cabinFilter.php[/web]
DIY: Interieur filter vervangen
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GeeZee
- Nieuw Lid
Bericht
Re: DIY: Interieur filter vervangen
Hey!
Op de officiële website van Mann-filters heb je ook een handleiding die je kan downloaden.
Eerst via de car configurator , dan geeft het de filters die voor jouw MINI voorhanden zijn, en dan effe verder 'clicken'.
Moet lukken, heb het zopas ook gedaan, het is maar dat je weet hoe de dingen eronder in elkaar zitten want het is verdoken en op het gevoel af wat werken.
Give it a go,
Gerrit
Op de officiële website van Mann-filters heb je ook een handleiding die je kan downloaden.
Eerst via de car configurator , dan geeft het de filters die voor jouw MINI voorhanden zijn, en dan effe verder 'clicken'.
Moet lukken, heb het zopas ook gedaan, het is maar dat je weet hoe de dingen eronder in elkaar zitten want het is verdoken en op het gevoel af wat werken.
Give it a go,
Gerrit
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Overigens ben ik er nu ook achter waar dat gaas/foam uit die roosters onder m'n voorruit is gebleven.
Re: DIY: Interieur filter vervangen
Bij het exemplaar wat ik afgelopen week heb gekocht, zat een montagehandleiding in de doos. Maar welke handleiding je ook gebruikt, het resultaat is hetzelfde.GeeZee schreef:Op de officiële website van Mann-filters heb je ook een handleiding die je kan downloaden.

Overigens ben ik er nu ook achter waar dat gaas/foam uit die roosters onder m'n voorruit is gebleven.

- JennyStyle
- 4 op een rij!
Bericht
Even een vraag.. Wanneer weet je of je interieur filter vervangen moet worden?? 

wie het kleine niet eert.....
........is een verwend nest!!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ongeveer elke beurt, afhankelijk van omstandigheden welk omgeving auto vaak wordt blootgesteld. In de stad en ringwegen zal zo'n filter sneller vervuild/vol raken dan op platteland.
- JennyStyle
- 4 op een rij!
Bericht
hmm dan wordt het voor mij wel eens tijd
Zal manlief eens even een knipoogje geven..
iemand tips waar te kopen??

Zal manlief eens even een knipoogje geven..

wie het kleine niet eert.....
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Of je moet een ander soort filter willen, actief koolstof ofzo. Dan ben je het goedkoopst uit als je uit de VS laat komen. Kost je dan alsnog vaak richting de €60 overigens
In mijn ervaring is de prijs voor een dergelijk filter niet meer dan 8-15 euro lager online dan bij de dealer. Versturen kost tussen de 7 en 12 euro. Wat mij betreft daarom: bij de dealerJennyStyle schreef:hmm dan wordt het voor mij wel eens tijd![]()
Zal manlief eens even een knipoogje geven..![]()

Of je moet een ander soort filter willen, actief koolstof ofzo. Dan ben je het goedkoopst uit als je uit de VS laat komen. Kost je dan alsnog vaak richting de €60 overigens

Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors