8 januari 2012: Fotoshoot (incl Rolling) Flight Forum Ehv
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
A8 arena nog maar eens proberen...
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ook in de sneeuw is het een leuke plek.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor wat betreft parkeergarages, dat kan op zich ook prima zonder flitsers maar moet je wel wat creatiever zijn met het beschikbare licht en is een statief wel een vereiste.
Ik vind bossen sowieso niet zo passen bij een automotive shoot, maar da's maar mijn mening.GeoBem007 schreef:Ik ga niet graag een bos in met mijn lage ride.
Parkeergarages zijn leuk, maar echt slecht ivm verlichting. Moet je al flitsapparatuur hebben om het goed en correct te doen.
Voor wat betreft parkeergarages, dat kan op zich ook prima zonder flitsers maar moet je wel wat creatiever zijn met het beschikbare licht en is een statief wel een vereiste.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kasteel heeswijk zou nog een leuke kunnen zijn
Het kasteel ligt in de Meierij, dus eventueel een shoot met open landschap is geen probleem
d'r zijn ook wel wat kleine bosjes ed..
Zou eventueel ook ff kunnen kijken of het bij de Geffeseplas kan
Daar zijn wel vaker autoshows of clubmeetings.. dus een fotoshoot kan ook wel
en ik ken de eigenaar dus wie weet helpt dat 
Het kasteel ligt in de Meierij, dus eventueel een shoot met open landschap is geen probleem

Zou eventueel ook ff kunnen kijken of het bij de Geffeseplas kan

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ik zie t nu pas dat hij er 3x binnen een paar seconde staat. Internet bleef hangen dus heb een aantal keer op OK gedrukt denk k
Maar zag net op pagina 1 alle locaties staan. Misschien ook leuk om gewoon een aantal locaties af te gaan die dicht bij elkaar liggen. Alles binnen Utrecht moet wel te doen zijn toch?? Of zie ik dat verkeerd. Weet niet hoe het zit met apperatuur en dat soort dingen?
Maar misschien dat het mogelijk is.

Maar misschien dat het mogelijk is.
- despoo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat stel jij dan voor als geschikte locatie voor een automotive shoot?frankie schreef:Ik vind bossen sowieso niet zo passen bij een automotive shoot, maar da's maar mijn mening.GeoBem007 schreef:Ik ga niet graag een bos in met mijn lage ride.
Parkeergarages zijn leuk, maar echt slecht ivm verlichting. Moet je al flitsapparatuur hebben om het goed en correct te doen.
aka BenjaMini
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij was ik bij de vorige shoot degene die Doel in de groep gegooid heeft....
In ieder geval, op asfalt of betonnen platen staat een auto er beter bij dan op het gras of mos. Vind ik. Volgens mij moet je ook niet te moeilijk willen doen bij het zoeken naar een locatie.

In ieder geval, op asfalt of betonnen platen staat een auto er beter bij dan op het gras of mos. Vind ik. Volgens mij moet je ook niet te moeilijk willen doen bij het zoeken naar een locatie.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb misschien ook nog wel een mooie locatie. Nieuwe Havenweg 29 6827 Arnhem. Heeft als achtergrond de haven en een brug. Hier kunnen we iig makkelijk een hele berg aan auto's kwijt. Ben getipt door Jeroen Willemsen, een van DE oprichters en fotograven van de site Speedhunters.com
Deze site is ook echt een aanrader voor de auto gek. Maar weet niet of er iemand in de buurt van Arnhem woont?? Misschien weet die meer te zeggen over de locatie.
Deze site is ook echt een aanrader voor de auto gek. Maar weet niet of er iemand in de buurt van Arnhem woont?? Misschien weet die meer te zeggen over de locatie.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ola mijn neef had ook nog een leuke suggestie. Misschien leuk en eens iets heel anders, op een grote boerderij. Tussen de grote machines en dat soort dingen. Weet niet of iemand een geschikte locatie heeft? Bij mij in de buurt gaat niet lukken, hier zitten alleen maar van die varkens boerûh. En dat zijn niet de meest schone boerderijen zeg maar.
Onze sponsors