Hier hebik zelf 2 3GS'en laten repareren. Keurige, snelle service. Toen zaten ze wel nog in oudekerk aan de amstel.
http://www.iphone-defect.nl/
Het grote iPhone topic!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik wil m'n (heeeele) ouwe nokia verwisselen en nu ook eens een iPhone proberen.
Wat is een goede , betrouwbare, informatiebron voor info over de upcoming release van iphone5, en evt een iphone-4-Plus versie? Het "net" staat vol met speculaties.
Klopt het dat er een Apple press release aan zit te komen? (staat niet op hun site, of ik kan het niet vinden)
Als dit inderdaad aangekondigd wordt begin oktober, hoe lang duurt het dan normaal gesproken, voordat die in NL verkrijgbaar is?
Wat is een goede , betrouwbare, informatiebron voor info over de upcoming release van iphone5, en evt een iphone-4-Plus versie? Het "net" staat vol met speculaties.
Klopt het dat er een Apple press release aan zit te komen? (staat niet op hun site, of ik kan het niet vinden)
Als dit inderdaad aangekondigd wordt begin oktober, hoe lang duurt het dan normaal gesproken, voordat die in NL verkrijgbaar is?
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 30 sep 2011, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Marcel.. Er is pas betrouwbare info op dinsdag 4 oktober om een uur of 20:00.
De nieuwe modellen worden namelijk worden uit de doeken gedaan om 19:00 uur.
In het verleden duurde het meestal een maand of 2~3 voordat het model hier te krijgen was. Maar nu je gewoon simlock vrije modellen kunt kopen, gaat het dit jaar misschien wel sneller.....
Anyway, dinsdag weten we meer...
De nieuwe modellen worden namelijk worden uit de doeken gedaan om 19:00 uur.
In het verleden duurde het meestal een maand of 2~3 voordat het model hier te krijgen was. Maar nu je gewoon simlock vrije modellen kunt kopen, gaat het dit jaar misschien wel sneller.....
Anyway, dinsdag weten we meer...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Oei, ik editte mijn post nog omdat ik wat typos aan het herstellen was.
tja ik ga/kan geen 2 maanden (minimum) wachten. Ik ga dus nog voor de "oude" iphone4.
Qua prijs : Kan ik het beste morgen een iphone4 gaan halen of juist de zaterdag erop, na de persconferentie? ik wil hem gewoon in een "bel"winkel halen inclusief abonnement.
tja ik ga/kan geen 2 maanden (minimum) wachten. Ik ga dus nog voor de "oude" iphone4.
Qua prijs : Kan ik het beste morgen een iphone4 gaan halen of juist de zaterdag erop, na de persconferentie? ik wil hem gewoon in een "bel"winkel halen inclusief abonnement.
Gr, Marcel
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeer waarschijnlijk worden de huidige modellen wat goedkoper na introductie van het nieuwe model. Maar als je met abbo neemt zal dat weinig uitmaken.
Ik zou even wachten tot na de intro, en dan een goed geïnformeerde beslissing maken als ik jou was.
View daagjes lukt toch nog wel?
Ik zou even wachten tot na de intro, en dan een goed geïnformeerde beslissing maken als ik jou was.
View daagjes lukt toch nog wel?

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Thanks!

Gr, Marcel
- Rode_Kogel
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
1 tip: ik zou geen Tmobile abo nemen, slecht 3G bereik.
Ik heb nu een los toestel gekocht en een simyo abo van 12 EURO met 1GB internet en 250 belminuten of SMSjes. Simyo maakt gebruik van KPN netwerk. Maandelijks opzegbaar.
Heb iPhone 4 gejailbreaked, dan blijken er ineens echt handige appjes te zijn. Jammer dat Apple zo streng is.
Ik heb nu een los toestel gekocht en een simyo abo van 12 EURO met 1GB internet en 250 belminuten of SMSjes. Simyo maakt gebruik van KPN netwerk. Maandelijks opzegbaar.
Heb iPhone 4 gejailbreaked, dan blijken er ineens echt handige appjes te zijn. Jammer dat Apple zo streng is.
Mooi rood is niet lelijk
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rode Kogel: Simyo is van KPN, het is een 100% dochter 
Ik heb een 4, mijn vriendin een 3Gs, ik zal ergens in het voorjaar wel een si lock-vrije kopen. Deze keer niet op de eerste dag, heb iets minder budget dan afgelopen jaar

Ik heb een 4, mijn vriendin een 3Gs, ik zal ergens in het voorjaar wel een si lock-vrije kopen. Deze keer niet op de eerste dag, heb iets minder budget dan afgelopen jaar

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik ga ook over op de Iphone 5! niet omdat ik zo apple fan ben o.i.d. maar vind de HTC Sensation, waar ik heel lang op gewacht had, veels te groot en lomp in het echt..kan die technisch nog zo goed zijn, het moet ook een beetje binnen de perken blijven kwa formaat. Als ik alle geruchten moet geloven zal de iphone 5 niet groter worden dan de iphone4, die is ook niet klein maar kan ermee door... mag al verlengen (kpn) dus hoop dat ie snel te leveren is !
Onze sponsors