Gaaf! Heb nog even getwijfeld om ook voor deze kleur te gaan. Heel bijzonder, heb er helaas nog niet één in het echt gezien. Nog meer mods in de planning?
gr. Roy
Dolfke's orange Dooper (klaar voor de winter)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mooie foto's. Ben nog steeds helemaal weg van deze kleur!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Dolfke
- Leerling Mini lid
Bericht
Kleine update na enkele maanden afwezigheid
Hij heeft nu iets minder dan 14000 km en ik ben nog altijd heel blij met mijn Doopertje (alleen zijn mijn banden iets minder blij met mijn rijkunsten
)
Toen hem een paar maand oud was heeft een tegenligger z'n spiegel deraf gereden
Gelukkig bestaat er zoiets als omnium.
Hij heeft ook een zusje bij gekregen in de vorm van een laser bleu cooper D van m'n zus
.
Maar genoeg gezeverd, tijd voor wat foto's.

Oja, ben nog opzoek naar 15" velgen voor mijn winterbanden (+/-100€) liefst ergens in Vlaanderen of dicht tegen de grens.

Hij heeft nu iets minder dan 14000 km en ik ben nog altijd heel blij met mijn Doopertje (alleen zijn mijn banden iets minder blij met mijn rijkunsten

Toen hem een paar maand oud was heeft een tegenligger z'n spiegel deraf gereden

Hij heeft ook een zusje bij gekregen in de vorm van een laser bleu cooper D van m'n zus

Maar genoeg gezeverd, tijd voor wat foto's.

Oja, ben nog opzoek naar 15" velgen voor mijn winterbanden (+/-100€) liefst ergens in Vlaanderen of dicht tegen de grens.
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je maakt wel een statement met zo'n opvallende kleur, ik vind het wel stoer!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kleur is super!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Dolfke
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt allemaal voor de complimenten.
@nielz: het was ook eerst de bedoeling om op deze velgen mijn winterbanden te leggen. Op mijn vorige wagen heb ik dat zo gedaan, maar moest dan mijn 18" velgen ook mee verkopen. Het is de bedoeling dat nu de originele velgen op zolder vliegen en bij verkoop van de mini gaan ze er dan weer onder.
Maar de zoektocht is al gedaan, heb al een setje R93 5-Star Rocket Design velgen gevonden. Binnen mijn budget zelfs

@nielz: het was ook eerst de bedoeling om op deze velgen mijn winterbanden te leggen. Op mijn vorige wagen heb ik dat zo gedaan, maar moest dan mijn 18" velgen ook mee verkopen. Het is de bedoeling dat nu de originele velgen op zolder vliegen en bij verkoop van de mini gaan ze er dan weer onder.
Maar de zoektocht is al gedaan, heb al een setje R93 5-Star Rocket Design velgen gevonden. Binnen mijn budget zelfs

- Dolfke
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey iedereen.
Ik zoek wat ideeën om mijn wintervelgen te spuiten in een kleurtje. Het gaat om de volgende velgjes:

Ik heb al een busje koper-roodachtige verf als staaltje maar twijfel nog. En zou ik de hele velg doen of alleen de spaken?
Dus als er iemand een idee heeft, laat maar horen. (zwart en donker grijs reken ik niet bij kleur)

Ik heb al een busje koper-roodachtige verf als staaltje maar twijfel nog. En zou ik de hele velg doen of alleen de spaken?
Dus als er iemand een idee heeft, laat maar horen. (zwart en donker grijs reken ik niet bij kleur)
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Dolfke
- Leerling Mini lid
Bericht
Zoals cooperbol vroeg hier een foto van mijn zus haar cooper D, dien andere blauwe is mijn zomer-autotje
De kleur van de wintervelgen is ook al beslist. Twee zijn geverfd en morgen de andere twee. Als ze allemaal inorde zijn zal ik foto's plaatsen.

De kleur van de wintervelgen is ook al beslist. Twee zijn geverfd en morgen de andere twee. Als ze allemaal inorde zijn zal ik foto's plaatsen.
Laatst gewijzigd door Dolfke op 21 nov 2013, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors