Peter's PW R53...new ride..pag 336
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
MAAR bij Jou zit hij ook mooi heb je geen last van steenslag
Idd wat stefan zegt en,ja deniz vals speler je heb geen nummer plaat LOLDeniz schreef:Daarnaast heb ik dus het voordeel dat ik mijn air plate diverter er op kan laten. Als je em boven plaatst heb je daar geen ruimte meer voor.
MAAR bij Jou zit hij ook mooi heb je geen last van steenslag
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oooo dan,ik heb,ook een m7 diverted dus dan volg ik Jou plek denk Deniz alleen bij de gp kan je de kenteken plaat niet weg halen i.v.m de uitsparing

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja weet ik GP,imago eraf,Deniz schreef:Een JCW is ook zo veel beter een GP vriend..franklyn85 schreef:Oooo dan,ik heb,ook een m7 diverted dus dan volg ik Jou plek denk Deniz alleen bij de gp kan je de kenteken plaat niet weg halen i.v.m de uitsparing![]()

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oké thxstefan740 schreef:Ik zie in je gallery dat de kentekenplaat bij jou al veel hoger zit.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind dat wat eng met die slangen onderin.
Een keer zo'n hoge curbstone op de Ring goed raken en binnen no-time ligt 2 bar oliedruk alle olie op straat.
Niet geheel ondenkbaar aangezien ik al een keer een splitter zo ben kwijtgeraakt.
Voor de straat zal het vast geen probleem zijn.
Een keer zo'n hoge curbstone op de Ring goed raken en binnen no-time ligt 2 bar oliedruk alle olie op straat.
Niet geheel ondenkbaar aangezien ik al een keer een splitter zo ben kwijtgeraakt.
Voor de straat zal het vast geen probleem zijn.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Heb weer een nieuwe wens...
Whalen Shiftknob met een Audi TT / Hyundai pookhoes (iets netter dan op de foto, dat wel
)
Iemand een idee waar ik die shifter kan vinden? Op de site van Whalen staat die niet meer...

Whalen Shiftknob met een Audi TT / Hyundai pookhoes (iets netter dan op de foto, dat wel

Iemand een idee waar ik die shifter kan vinden? Op de site van Whalen staat die niet meer...

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijne.móet er alleen nog in
Legt,eraan of je het lkkr vind rijden ik wel superrrrr 350z heeft zo,een mooie toen was ik verkochtGreyCooperS schreef:Werk dat goed?
Mijne.móet er alleen nog in

Onze sponsors