Carpool Papendrecht A15/N214Tijntjuh schreef:PepperWhite schreef:Mij best hoorBenCooper schreef:
zal ik beginnen met een verzamelpunt ? Als iemand anders denkt een beter punt te hebben, gewoon zeggen uiteraard![]()
Voor mensen uit Dordrecht en omstreken is dit ook makkelijk denk ik ? Is een carpoolplaats (2 tegenover elkaar), waar dat A-tje staat bedoel ik:
Euh... Ik ben een TomTom rijder... Waar is dit precies? (En nou niet komen met langs de A15...)
Provincialeweg
3355 Papendrecht
Als je vanuit Rotterdam richting Papendrecht rijd neemt je de 2de afslag Papendrecht welke je ook richting Dordrecht brengt. Op de afslag bij het stoplicht ga je dan niet naar rechts naar Dordrecht maar naar links het viaduct over richting Oud-Ablas, je komt dan vrij snel al bij een rontonde en dan neem je de 3de afslag (links), 10 meter verderop in die straat (Veerweg) zitten links en rechts 2 carpoolplaatsen. Stel je navigatie niet in op de Veerweg in Papendrecht want deze loopt vanaf die carpool tot in het centrum, maar goed, al rijd je die hele weg uit dan kom je natuurlijk ook

Ik denk niet dat ik het beter kan uitleggen dan dit