Maar zou em echt volledig na laten kijken en binnenste buiten trekken.. Die andere partij moet toch betalen.. dus beter ieder klein onbenullig dingetje ook claimen dan niet doen..
Ik benadruk het belang van e.e.a. erg goed na te laten kijken, wil je niet bang maken maar ik heb echt dingen gezien bij auto's ( stationcars ) die van achteraf aangereden waren en oogenschijnlijk niks leken te hebben maar die tot onder de achterbank opgereden waren!
Als je vader een echte vakman is dan geen probleem maar dit lijkt me een vies schadetje om zomaar door iemand te laten opknappen die wel eens een schadetje aan een auto repareert! ( en natuurlijk ken ik je vader niet dus oordeel ik niet over zijn kwaliteiten )
x2! Zonder overigens de kundigheid van je pa in twijfel te trekken, maar dit zijn altijd linke schades. Het lijkt mee te vallen, maar vaak is er meer aan de hand dan een bumpertje vervangen.
Iig heel veel succes met het herstel en hopelijk kun je binnenkort weer lekker rondscheuren!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *