Wat gaat het worden?franklyn85 schreef:Morgen me nieuwe rims bestellen echt helemaal dik test fit was een succes zijn niet de rota's geworden maar iets helemaal anders .........

Wat gaat het worden?franklyn85 schreef:Morgen me nieuwe rims bestellen echt helemaal dik test fit was een succes zijn niet de rota's geworden maar iets helemaal anders .........
Welke het word hou ikeven voor mmaar 18inch 225 8j met 205 bandjes lkkr trekkencoopers1987 schreef:Wat gaat het worden?franklyn85 schreef:Morgen me nieuwe rims bestellen echt helemaal dik test fit was een succes zijn niet de rota's geworden maar iets helemaal anders .........
franklyn85 schreef:Onze Woosh is de enigste die het gezien heeft.........lol
mark my words..........RETEDIKDaveke schreef:Benieuwd wat je er van maakt Franky
Idd jullie zitten wel goed....... 2000 leden 2000 GP'sfrankie schreef:Volgens mij zijn er hier minder Clubman S-en Fred, dus wij zitten goed![]()
Ben benieuwd naar de rims Franklyn!
hou het op de nieuwe trend.....Fred schreef:Of ze zijn gewoon lelijk en niemand wil erin gezien worden, of we zijn gewoon voorlopers van een nieuwe trend
Onze sponsors