Het IVA topic..
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hey gefeliciteerd Mark!
helemaal top!
Veel plezier op de IVA, en laat je niet gek maken
helemaal top!
Veel plezier op de IVA, en laat je niet gek maken

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo even een korte schop hier in dit topic,
DAMN wat is dit gaaf zeg!!
ik zit echt te genieten in de schoolbanken, kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb gehad 
DAMN wat is dit gaaf zeg!!

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
laat m nou even in de waan joh Peter

laat m nou even in de waan joh Peter

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Hallo,
Ik ben Tim de Vries zit in de 4de klas van het vmbo kader voertuigtechniek en zit te twijfelen tussen de IVA en ROC in Nieuwegein autoverkoper niveau 3
wat is de beste keuze voor een goede keuze om later een mini te rijden
en op de opendag zeiden ze dat je na de IVA 100% baangarantie hebt klopt dat.
Ik ben Tim de Vries zit in de 4de klas van het vmbo kader voertuigtechniek en zit te twijfelen tussen de IVA en ROC in Nieuwegein autoverkoper niveau 3
wat is de beste keuze voor een goede keuze om later een mini te rijden

en op de opendag zeiden ze dat je na de IVA 100% baangarantie hebt klopt dat.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hej Tim!
Vorig jaar wist ik net als jij niet wat ik nou moest kiezen. Ik ben toen een dagje mee gaan lopen bij de IVA, en dat heeft mij over de streep getrokken
Nu ik er een week of 5 heb mogen vertoeven ben ik alleen nog maar enthousiaster geworden over de IVA. Het is echt een leuke en gedisciplineerde school
De keuze om een mini te kunnen rijden maakt verder niet uit, ik denk dat dat meer af hangt van wat je aan een auto uit wil geven...
haha
Die baangarantie geven ze inderdaad af, de IVA beschikt over erg veel connecties en hebben dus een grote vacature bank. Wat hier werkelijk van klopt weet ik niet. Maar t is wel zo dat je zelf ook al een aardig netwerk op bouwt, aan kennissen, stage bedrijven etc etc etc. Het is wel zo dat de IVA erg goed aangeschreven staat bij bedrijven
Hoe dat met het ROC zit weet ik niet echt, hoor daar eigenlijk nooit wat over...
Succes met je keuze, en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust
Groet,
Mark
Vorig jaar wist ik net als jij niet wat ik nou moest kiezen. Ik ben toen een dagje mee gaan lopen bij de IVA, en dat heeft mij over de streep getrokken

Die baangarantie geven ze inderdaad af, de IVA beschikt over erg veel connecties en hebben dus een grote vacature bank. Wat hier werkelijk van klopt weet ik niet. Maar t is wel zo dat je zelf ook al een aardig netwerk op bouwt, aan kennissen, stage bedrijven etc etc etc. Het is wel zo dat de IVA erg goed aangeschreven staat bij bedrijven

Succes met je keuze, en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust

Groet,
Mark
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja de kostprijs ligt inderdaad best hoog, maar het is dan ook wel een best unieke school 
Zo heel veel uitjes zijn er niet volgens mij.. j eheb dat college geld a 8250 euro, boekenpakket a 1050 euro, en volgens mij komen er dan nog wat kleine rommeldingen bij... die 2 zijn de grootste schrik in ieder geval
Je kan inderdaad gewoon stufi aanvragen, net als een OV kaart, leningen etc etc etc

Zo heel veel uitjes zijn er niet volgens mij.. j eheb dat college geld a 8250 euro, boekenpakket a 1050 euro, en volgens mij komen er dan nog wat kleine rommeldingen bij... die 2 zijn de grootste schrik in ieder geval

Je kan inderdaad gewoon stufi aanvragen, net als een OV kaart, leningen etc etc etc

Onze sponsors