MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik rijd zelf in een nissan micra haha.
heet op autoweek ook biermagnaat. zal het er niet op zetten hoor is niet mijn stijl.
succes met je wagen!
nee mijn moeder heeft een mini en me oma ookCooperS-lightningblue schreef:Okeej dan en jij hebt ook een MINI of? (mijn verzoek is om het a.u.b. niet op het AW-forum te zetten okeej? Alvast bedankt!biermagnaat schreef:mijn eerste post hier!
ken je al van het autoweek forum! haha.
gefeliciteerd met je nieuwe wagen! erg erg gaaf!!!
succes ermee!) Welkom hier trouwens!

heet op autoweek ook biermagnaat. zal het er niet op zetten hoor is niet mijn stijl.
succes met je wagen!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk dat er zoveel MINI's in de familie aanwezig zijn! Micra-tje is niks mis mee! Leuke karretjes. Jij ook succes met je wagentje en je ma en oma met de MINI's!
Top!biermagnaat schreef:nee mijn moeder heeft een mini en me oma ookik rijd zelf in een nissan micra haha.
succes met je wagen!
Leuk dat er zoveel MINI's in de familie aanwezig zijn! Micra-tje is niks mis mee! Leuke karretjes. Jij ook succes met je wagentje en je ma en oma met de MINI's!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
[/quote]
haha ja het scheelt dat mijn zusje vaak met de micra weg is dus dan MOET ik wel weer een mini mee nemen
wat een straf haha.
Top!CooperS-lightningblue schreef:nee mijn moeder heeft een mini en me oma ookik rijd zelf in een nissan micra haha.
succes met je wagen!

haha ja het scheelt dat mijn zusje vaak met de micra weg is dus dan MOET ik wel weer een mini mee nemen

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heeeej Kaj! Erg mooie auto hoor!!! Mag je weer erg trotsop zijn! Ben ook erg benieuwd hoe de nieuwe striping gaat staan! Tot gauw een keer!
Greetz Henk
Ps je hebt pm
Greetz Henk
Ps je hebt pm
Onze sponsors