Tirex's Touring
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
he Tirex, mooi verslag ! Leuke dag gehad zo !

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
wat de GtS betreft, ik zeg alleen maar wa ze ginder hebben gezegt he!
Stef van Powerplus heeft de zijne toch ook afgezegt omdat hij ni ingeschreven kon worden?!
idd, v8-biturbo!
Duids & Engels door mekaar.. hmm.. ik had 76 verstaan..
die 1M coupè zie ik wel zitten....
GeoBem007 schreef:Super vet man! Echt heerlijk!
Ben echt wel jaloers
Waarom zou de M3 GTS niet kunnen worden ingeschreven hier?
M3 CRT zijn trouwens 67 stuks, zal wel typfoutje zijn, en de nieuwe M5 heeft een V8 biturbo. Maar ik vermoed dat er nog een heel deel vermoeidheid en drank in u zit
Slaapwel, MarioBen benieuwd hoe lang het duurt eer er een ///M op uw oprit staat?
wat de GtS betreft, ik zeg alleen maar wa ze ginder hebben gezegt he!
Stef van Powerplus heeft de zijne toch ook afgezegt omdat hij ni ingeschreven kon worden?!
idd, v8-biturbo!
Duids & Engels door mekaar.. hmm.. ik had 76 verstaan..
die 1M coupè zie ik wel zitten....
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
mushrop@ idd..
ik heb met ne X6M, X5M, 1M coupè, M3 cabrio en M3's gereden..
zelf met veel verschillende.. denk een 20tal in totaal..
er stonden ongeveer iets van een 50tal M's!!
heb een 20tal filmpjes.. maar hoe moet ik die posten??P5ycH0 schreef:Zijn de filmpjes ook ergens te bekijken ?
mushrop@ idd..
ik heb met ne X6M, X5M, 1M coupè, M3 cabrio en M3's gereden..
zelf met veel verschillende.. denk een 20tal in totaal..
er stonden ongeveer iets van een 50tal M's!!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
pfff, heb alles net nog een keer gelezen/bekeken, maar wat een te gekke ervaring moet dit zijn geweest. Die CRT is ook waanzinnig zeg....
Volgens mij loop je nog wel een paar weken/maanden na te genieten.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
tis maar een korte versie van wat er allemaal te beleven was he....
die CRT is gewoon mega vet! daar zijn geen anders woorden voor..
ja, na al mijn geld getelt te hebben, ben ik vandaag maar gaan werken..
als ik mijne touring zou verkopen.... en er is nog ne 1M leverbaar... dan moet iker eene hebben ze!
mushrop schreef:pfff, heb alles net nog een keer gelezen/bekeken, maar wat een te gekke ervaring moet dit zijn geweest. Die CRT is ook waanzinnig zeg....![]()
tis maar een korte versie van wat er allemaal te beleven was he....
die CRT is gewoon mega vet! daar zijn geen anders woorden voor..
ja, na al mijn geld getelt te hebben, ben ik vandaag maar gaan werken..
als ik mijne touring zou verkopen.... en er is nog ne 1M leverbaar... dan moet iker eene hebben ze!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kan wel geloven dat de Belgische keuring weer ambetant moet doen over zo'n kar als de M3 GTS!
Ik ben nog steeds jaloers
1M ben ik van de eerste moment altijd al fan van geweest, heb helaas het geluk nog niet gehad om ermee te rijden..
Ik ben nog steeds jaloers
1M ben ik van de eerste moment altijd al fan van geweest, heb helaas het geluk nog niet gehad om ermee te rijden..
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er word hier regelmatig gevraagt of ik foto's kan posten van de laatsts fotoshoot,
(die van in da boekske)(6 mmaanden geleden)
Kevve heeft die al enkele keren beloofd dat ik die kreeg, bij deze nog steeds niet gehad..
gisteren de laatste sms voor gestuurd.. maar helaas blijf deze ook weer onbeantwoord.
bij deze enkele foto's die ik zelf heb getrokken..

(die van in da boekske)(6 mmaanden geleden)
Kevve heeft die al enkele keren beloofd dat ik die kreeg, bij deze nog steeds niet gehad..
gisteren de laatste sms voor gestuurd.. maar helaas blijf deze ook weer onbeantwoord.
bij deze enkele foto's die ik zelf heb getrokken..

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors