Dave's Turbo R53 Project
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
jajaja..min 35 euro die je aan je eigen plezier opmaakt = 40 euro. - een tientje van Rob = 30. Daar maak ik 25,- en een happy meal van 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat zal geen probleem zijn..
Die staan nog op de landweg bij 1320. Eerst hadden ze met de 350 pk sterke turbo-mini-r53 van O'Dwyer wat lopen gummen (die trouwens 26 psi draaide met een druk op de knop..) en daarna mocht ik er nog even over heen gummen
Die staan nog op de landweg bij 1320. Eerst hadden ze met de 350 pk sterke turbo-mini-r53 van O'Dwyer wat lopen gummen (die trouwens 26 psi draaide met een druk op de knop..) en daarna mocht ik er nog even over heen gummen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hoeft van mij niet op zn topsnelheid, maar ben wel benieuwd hoe smooth de boel aanvoelt...ben toch wel erg benieuwd en zeker na je verhalen wel enthousiast geworden om daar eens te gaan buurten na mn nok en pully installatie..
Meer in de zin van een wat langer dan rondje parkeerplaats, maar minuutje op 10 of zoDaveke schreef:Wat is een goed rondje FS?

Hoeft van mij niet op zn topsnelheid, maar ben wel benieuwd hoe smooth de boel aanvoelt...ben toch wel erg benieuwd en zeker na je verhalen wel enthousiast geworden om daar eens te gaan buurten na mn nok en pully installatie..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors