Het grote iPhone topic!
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Heb m'n ipad2 Ge-upgrade naar ios5. In het begin een paar keer error 3200 maar na een trucje vanaf de iPhone club, netjes bijgewerkt, inclusief alle Apps, Contacts, agenda en foto's. Heb ook direct Photo Stream getest via iCloud. Dit werkt helemaal top en op deze manier kan ik onderweg al mijn foto's uploaden naar mij eigen PC thuis. Dit gaat op deze manier ook niet ten kosten van mijn ruimte op iCloud.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn vriendin was gisteren ook de hele dag aan het worstelen ermee en is van alles kwijt (gelukkig was ik niet thuis!
). Net zelf m'n iPhone geüpdate zonder problemen... m'n iPad 2 draaide al een tijdje iOS5, maar van m'n telefoon ben ik iets te afhankelijk om er beta-software op te draaien! 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
als nieuw-bakken applepie user denk ik dat ik nog maar even wacht voordat ik iets ga updaten... 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Uiteindelijk de 2 iPhone, mn MAcBook Pro en mn iPad allemaal voorzien van de update..
De MBP ook van OS X Lion voorzien en inmiddels de iCloud instellingen ook goed gezet...was ff werk, maar wel gaaf dat alles via wifi kan syncen..
Alleen nu oppassen waar ik foto's van maak, terwijl Daan op de iPad zit
De MBP ook van OS X Lion voorzien en inmiddels de iCloud instellingen ook goed gezet...was ff werk, maar wel gaaf dat alles via wifi kan syncen..

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
De iPhone ook geupdate zonder problemen,maar wordt morgen geruild tegen een HTC Sensation XE.
Ik vind de Android toestellen persoonlijk mooier om mee te werken
Ik vind de Android toestellen persoonlijk mooier om mee te werken

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Let ook meteen op welke foto's je vanuit bepaalde chatvensters haaltGreyCooperS schreef:Uiteindelijk de 2 iPhone, mn MAcBook Pro en mn iPad allemaal voorzien van de update..

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
whaha idd Geo... he Franklyn 

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pfff ben nu die update 5 aan het downloaden krijg ik in het midden een time out error...
Nu weer helemaal opnieuw beginnen...
Hoop dat het nu wel gaat
Nu weer helemaal opnieuw beginnen...
Hoop dat het nu wel gaat
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Rode_Kogel
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Heb ook TomTom, super!!!
Grappig, zijn precies de apps die ik ook geweldig vindt. Heb ook clean apps, met een (door)druk op de homebutton stopt hij alle apps, superhandig.Robbee schreef:Ik in ieder geval voor Lockinfo, SBSettings, Activator, Five Icon Dock, MultiCleaner, TetherMe, WinterBoard.
Stuk voor stuk handige apps die je via Apple niet kunt krijgen.
Heb ook TomTom, super!!!
Mooi rood is niet lelijk
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmmm gisteren gelukkig alles goed afgelopen, al had ik met terugzetten wel 1x een foutmelding en was hij gestopt.
Apps etc. stonden er wel weer op, muziek / beltonen was compleet leeg!!
Daarna weer opnieuw aangesloten op de Itunes en vroeg hij of dat hij verder moest gaan met terugzetten, ik dus JA!
Apps etc. stonden er wel weer op, muziek / beltonen was compleet leeg!!
Daarna weer opnieuw aangesloten op de Itunes en vroeg hij of dat hij verder moest gaan met terugzetten, ik dus JA!

MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors