Comfort knipper en gordelwaarschuwing

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Dick en Natascha
Enthousiast
Enthousiast

Comfort knipper en gordelwaarschuwing

03 okt 2011, 09:55

Beste MINI fans,
Weet iemand nog de link over hoe men de mod kan maken voor een comfort schakeling voor het knipperlicht?
Dus de handel licht aantikken zodat er 3x geknipperd wordt? :P (Voor een Cooper uit 12-2003)
(Ik dacht dat ik op het forum hier wat over gezien had maar ik kan het niet meer vinden) :oops:
Verder is het zo dat er geen signaal klinkt als de gordel niet omgedaan wordt :( hoort dit zo of werkt er iets niet en als dit zo is waar zou ik dan moeten zoeken om dit op te lossen?
Vriendelijke Groet Dick
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 okt 2011, 10:15

zover ik heb kunnen lezen moet je een modulle in je auto plaatsen om comfort-knipper te hebben. Er moet iets oegevoegd worden.. hoe en wat weet ik ook niet meer ;)

De gordelmelding is alleen een lampje dat gaat branden.. verder geen geluidssignaal.. en zodra je gaat rijden gaat die uit (bij mij)
maar heb eigenlijk altijd mn gordel om.. alleen op de camping of eigenterrein vaak niet :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Dick en Natascha
Enthousiast
Enthousiast

04 okt 2011, 10:30

BMX schreef:zover ik heb kunnen lezen moet je een modulle in je auto plaatsen om comfort-knipper te hebben. Er moet iets oegevoegd worden.. hoe en wat weet ik ook niet meer ;)
Hier ga ik nog verder naar op zoek omdat dit toch wel heel handig is.
Zeker als je het gewend bent....

De gordelmelding is alleen een lampje dat gaat branden.. verder geen geluidssignaal.. en zodra je gaat rijden gaat die uit (bij mij)
maar heb eigenlijk altijd mn gordel om.. alleen op de camping of eigenterrein vaak niet :)
Dat heb ik dus ook maar ik nam aan dat er nog een geluidssignaal bijhoorde. Helaas niet dus...
Marcel Always Open
Cabrio-King

04 okt 2011, 22:07

Het enige akoestische geluid dat erbij hoort bij een Gen 1 MINI klinkt als volgt : "rij- en kentekenbewijs alstublieft", voorafgegaan aan extra optische signalen in de vorm van "politie - volgen"

Wil je meer, moet je toch echt een Gen2 MINI hebben.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Dick en Natascha
Enthousiast
Enthousiast

05 okt 2011, 09:14

Marcel Always Open schreef:Het enige akoestische geluid dat erbij hoort bij een Gen 1 MINI klinkt als volgt : "rij- en kentekenbewijs alstublieft", voorafgegaan aan extra optische signalen in de vorm van "politie - volgen"

Wil je meer, moet je toch echt een Gen2 MINI hebben.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rein
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 okt 2011, 09:57

Kijk hier eens KLIK, bij mij werkt ie perfect!
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Dick en Natascha
Enthousiast
Enthousiast

Is de knipperlicht mod nog te krijgen????

14 okt 2011, 22:48

Rein schreef:Kijk hier eens KLIK, bij mij werkt ie perfect!
Deze link heb ik gelezen maar ik weet niet of deze nog te bestellen is.
Het is al een oude post maar als dit nog ergens te krijgen is dan hoor ik het graag!

Groet Dick

Terug naar “MINI-talk”