Vrijdag 09-12-2011: Foodstrip Amsterdam 2011

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2011, 11:43

was wederom een topmeeting, thnx iedereen en in het bijzonder Davey voor het ritje.

Werd aan het einde van de avond nog bijna omver gedrift door een of andere mongool in een E55 AMG. Die sukkel drifte eerst ons bijna omver, daarna bijna een 200SX en vervolgens dook 'ie bijna de hekken in. Wat een mafkees man. Ging echt nog maar NET goed...

Die burn-out van die 200SX was wel weer helemaal top.

Thnx iedereen voor de topavond!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2011, 12:42

ben ik dan net te laat of net op tijd weggegaan? :D
R53 MCS HB / Pepper White
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2011, 12:44

mushrop schreef:was wederom een topmeeting, thnx iedereen en in het bijzonder Davey voor het ritje.

Werd aan het einde van de avond nog bijna omver gedrift door een of andere mongool in een E55 AMG. Die sukkel drifte eerst ons bijna omver, daarna bijna een 200SX en vervolgens dook 'ie bijna de hekken in. Wat een mafkees man. Ging echt nog maar NET goed...

Die burn-out van die 200SX was wel weer helemaal top.

Thnx iedereen voor de topavond!
het ging inderdaad echt maar NET goed! ik schrok er wel een beetje van zegmaar! maar voorderest een top avond gehad!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2011, 12:51

@koen: net te vroeg

@koossie: ja echt hè, ging nog maar NET goed :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 okt 2011, 13:09

Aangezien ik nooit naar meetings ga was het ook eerder toevallig dat ik op de foodstrip was. Was namelijk onderweg naar huis en waren er even gestopt voor een burgertje maar ondertussen kwamen de club mini's aangereden. Dus heel kort even de aanwezige autos bekeken onder genot van een sigaretje. Even kort kennisgemaakt met mijn naamgenoot en toen was het helaas weer tijd om zo snel mogelijk richting huis te rijden (vriendin moest the voice kijken). Als ik volgende keer weer eens ergens kom dan zal ik wel langer blijven.

Trouwens die blauwe van dave kwam ik rond 5 uur ook al tegen richting utrecht op de a2. Wilde je wagen nog even goed bekijken onderweg maar je bleef maar 80 achter die vrachtwagens rijden en daar heb ik het geduld ook niet voor. Zag wel dat het een hele speciale was. Mooi ding!!
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

15 okt 2011, 14:27

shit, ik heb weer wat sensatie gemist...

wat een dwazen daar af en toe op de foodstrip :s :s
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 okt 2011, 21:58

stefan740 schreef:
tychopaat schreef:Trouwens die blauwe van dave kwam ik rond 5 uur ook al tegen richting utrecht op de a2. Wilde je wagen nog even goed bekijken onderweg maar je bleef maar 80 achter die vrachtwagens rijden en daar heb ik het geduld ook niet voor. Zag wel dat het een hele speciale was. Mooi ding!!
Haha respect hoor Davy, gewoon rustig toeren met al die nieuwe pk'tjes.
Ik ben vanaf de foodstrip naar huis gereden met 100 op de klok, kwam ik nog een dwaas tegen in een "stock" R53, steekt zn duimpje omhoog en maakt een teken alsof ik even gas wil geven met hem.. Schakel terug naar de 4, vlieg er vandoor, laat het gas los, komt ie later voorbij met zo'n gezicht van: WTF was dat.. :mrgreen: Netjes gezwaaid en terug 100 gaan rijden :)
Marcel Always Open
Cabrio-King

15 okt 2011, 22:26

:mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
GreyCooperS
Forum Junky

15 okt 2011, 22:57

:lol: ...briljant....
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
tychopaat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 okt 2011, 00:41

Daveke schreef:
stefan740 schreef:
tychopaat schreef:Trouwens die blauwe van dave kwam ik rond 5 uur ook al tegen richting utrecht op de a2. Wilde je wagen nog even goed bekijken onderweg maar je bleef maar 80 achter die vrachtwagens rijden en daar heb ik het geduld ook niet voor. Zag wel dat het een hele speciale was. Mooi ding!!
Ik ben vanaf de foodstrip naar huis gereden met 100 op de klok, kwam ik nog een dwaas tegen in een "stock" R53, steekt zn duimpje omhoog en maakt een teken alsof ik even gas wil geven met hem.. Schakel terug naar de 4, vlieg er vandoor, laat het gas los, komt ie later voorbij met zo'n gezicht van: WTF was dat.. :mrgreen: Netjes gezwaaid en terug 100 gaan rijden :)
Ghehe jammer dat je dat smiddags ook niet even deed was wel benieuwd naar wat dat indrukwekkend uitziende ding kon doen
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 okt 2011, 15:19

tychopaat schreef:
Daveke schreef:
stefan740 schreef:
Ghehe jammer dat je dat smiddags ook niet even deed was wel benieuwd naar wat dat indrukwekkend uitziende ding kon doen
Nu je het zegt! Ik zag jou ook rijden ja! R56 Cooper in BRG?

Wat ie kan? Heel hard rijden >)
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

16 okt 2011, 16:31

Daveke schreef:
stefan740 schreef:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nice!! :lol: :lol:

dat zijn de leukste momenten.. vaak ook de reden dat de gemiddelde Porsche/Ferrari/ander exoot rustig rechts rijdt :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 okt 2011, 17:51

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ik had mijn jaarlijkse weekeind weg met ~120 man van een bedrijf dat ik ooit opgericht heb :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

06 nov 2011, 15:13

Binnenkort weer? :roll:

Terug naar “Events 2011”